خبرهای داغ:
دبیر اکران‌های مردمی جشنواره مردمی فیلم عمار در خوزستان گفت: بسته‌های فیلم‌های هسته‌ای جشنواره که در موضوعیت روشنگری هسته‌ای و دستاوردهای آن است، تاکنون در ۷۶ نقطه خوزستان اکران شده‌ است.
کد خبر: ۸۵۲۶۴۸۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:

عبدالرضا رستمی‌فر  اظهار داشت: در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در مسئله روشنگری درباره مسائل هسته‌ای و نمایش دستاوردهای آن جشنواره عمار در خوزستان اقدام به اکران فیلم‌های این جشنواره با موضوع انرژی هسته‌ای کرده است.

وی با اشاره به جزئیات اکران‌های صورت گرفته بیان کرد: تاکنون بیش از 76 نقطه در خوزستان این بسته‌ها اکران شده‌اند که بسیاری از این نقاط در مناطقی هستند که سینما در اختیار مردم آن منطقه نیست.

دبیر اکران‌های مردمی جشنواره عمار در خوزستان عنوان کرد: شهرهایی که بیشترین اکران را تاکنون داشته اند، شهرهای ملاثانی، باغملک، شادگان، شوشتر و دزفول بوده‌اند.

وی با اشاره به زمان پایان اکران فیلم‌های هسته‌ای گفت: این بسته‌ها به صورت رایگان ارائه شده‌اند و تا آخر تیر ماه نیز اکران و توزیع آثار ادامه دارد.

رستمی‌فر افزود: همچنین  جشنواره مردمی فیلم عمار به مناسبت مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای غربی فراخوان نهضت مردمی فیلم سازی آماتور با موضوع حق هسته‌ای را برگزار کرده که خوزستانی‌ها نیز در این فراخوان حضور فعال داشته‌اند.

وی با بیان اینکه موضوعات و قالب‌های متنوعی در این فراخوان وجود داشت، اظهار داشت: این آثار در قالب‌های کلیپ، نمایشنامه صوتی، پاورپوینت، پوستر، اینفوگرافی به دبیرخانه جشنواره عمار ارسال شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها