سردار نقدی ضمن انتقاد از تعطیلی 6 هزار واحد صنعتی در کشور:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع صنعتگران، مدیران واحدهای صنعتی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان زنجان گفت: امروز خط مقدم سنگر تولید و اقتصاد است.
کد خبر: ۸۵۲۶۶۰۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در جمع صنعتگران، مدیران واحدهای صنعتی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان زنجان ضمن تقدیر از مدیران واحدهای صنعتی استان زنجان اظهار کرد: هم اکنون نیز باید با در خط مقدم باشیم، همانگونه که صنایع در دوران جنگ پای کار بودند، هم اکنون نیز باید پای کار باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز خط مقدم سنگر تولید و اقتصاد است، گفت: ما در بسیج نیز همه تلاش خود را انجام می‌دهیم که بتوانیم کمک تخصصی به صنعت داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه افزایش بهره‌وری از اهداف بسیج در برخی از نقاط کشور در حوزه صنعتی است، بیان کرد: یکی از کارها این است که ما به دنبال تولید جایگزین باشیم.

سردار نقدی با تاکید بر کاهش واردات نفتی بیان کرد: این صورت واردات به سمت داخلی سوق پیدا خواهد کرد و به اقتصاد کمک خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های بسیج در زمینه کمک به صنایع خرد بیان کرد: هدف بسیج نیز کمک به راه‌اندازی صنایع راکد است.

وی با بیان اینکه 6 هزار واحد صنعتی رسما تعطیلی خود را اعلام کردند، افزود: از این تعداد 4 هزار واحد به علت مشکلات نقدینگی تعطیل شده‌اند که البته صرفا هم به این علت نبوده است.

وی ادامه داد: 900 تا از این واحدهای صنعتی بازار ندارد، که باید برای آنها بازاریابی کرد و بیش از 300 واحد به علت اختلاف شرکا مشکل دارند که باید به آنها کمک کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه دلایل مختلفی برای رکود صنعتی وجود دارد، تاکید کرد: باید بدون تعارف مشکل صنعت را بررسی و حل کرد.

وی با بیان اینکه یک سری از مشکلات صنایع مشترک و برخی نیز اختصاصی است، افزود: برخی از مشکلات با دو ملاقات و جلسi حل و فصل می‌شود که اینها نیز باید پیگیری شود.

سردار نقدی با بیان اینکه حل مشکلات صنعتی کشور حل شدنی است، افزود: همانگونه که در زمان جنگ توانستیم در برابر دشمن بایستیم، پس حل مشکلات در این بخش نیز شدنی است.

سردار نقدی با اشاره به برنامه‌های خود در استان زنجان بیان کرد: امروز در تلاش هستیم تا بی‌پیرایه با مدیران واحدهای صنعتی صحبت کرده و مشکلات آنها را حل کنیم.


ارسال نظرات