خبرهای داغ:
امام جمعه میامی گفت:مدیران استانی به شهرستان میامی نگاه ویژه ای داشته باشند و دید مسئولان نسبت به این شهرستان تغییر پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۲۶۶۲۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
به گزار ش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در نشستی با معاون فرماندار شهرستان میامی در محل دفتر امام جمعه نگاه ویژه مدیران به شهرستان میامی را خواستار شد و تأکید کرد: مدیران استانی به شهرستان میامی نگاه ویژه ای داشته باشند و دید مسئولان نسبت به این شهرستان تغییر پیدا کند.

وی تصریح کرد: مردم ولایتمدار و متدین شهرستان میامی همواره نشان داده اند که پیرو و پشتیبان ولی فقیه هستند و نسبت به اوضاع کشور نیز آگاهی کامل دارند ولی انتظاراتی نیز از مسئولان خود دارند که باید به خواسته های مردم توجه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان میامی دارای ظرفیتهای بسیاری همچون کشاورزی و معدن است و باید از این ظرفیتها در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان و استان استفاده شود.

صفایی پور یادآور شد: شهرستان میامی در موقعیتی ویژه قرار دارد و در مسیر اصلی جاده ترانزیت تهران- مشهد است که در طول سال میلیونها زائر و مسافر از این شهر عبور می کنند و متاسفانه تصادفات نیز در این مسیر زیاد است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه بیمارستان میامی نیازمند تجهیز بیشتر دارد، گفت: تجهیز این بیمارستان خدمت بزرگی به زائران، مسافران و مردم شهرستان میامی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی در ادامه بیکاری را یکی از مشکلات بزرگ جوانان این شهرستان برشمرد و افزود: مسئولان در حوزه جوانان هر کاری که می توانند انجام دهند و نسبت به اوقات فراغت جوانان توجه ویژه داشته باشند و در خصوص احداث استخر سرپوشیده در میامی پیگیری لازم را داشته باشند.

وی همچنینبه تلاش و فعالیت شبانه روزی مسئولان شهرستان میامی اشاره کرد و افزود: متأسفانه در بسیاری از ادارات مشکل کمبود فضا و نیروی انسانی را داریم که امیدواریم با همت مسئولان استانی و شهرستانی این مشکلات نیز حل شوند.

خدمت به مردم بزرگترین افتخار یک مسئول است

معاون فرماندار شهرستان میامی نیز در این دیدار ائمه جمعه را پشتوانه و حامی مسئولان و مردم دانست و اظهار داشت: ائمه جمعه با بیان مشکلات مردم و ارائه راهکارهای مناسب به مسئولان نقش مؤثری در ارتقای و پیشرفت هر منطقه ای دارند.

علیرضا آشوری خدمت به مردم را بزرگترین افتخار خود دانست و افزود: خدمت به مردم نعمتی بزرگ از سوی خداوندمتعال است و امیدواریم که بتوانیم از این نعمت خداوند در جهت خدمت به مردم شهرستان میامی که در همه زمینه ها نمونه هستند گام برداریم.

وی در ادامه به معضلات و مشکلات موجود در شهرستان میامی اشاره کرد و بیان کرد: تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان و استان برای توسعه و پیشرفت شهرستان میامی ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها