خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

روحیه استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم جزء جدایی ناپذیر گفتمان امام (ره) و رهبری است

دکتر کریمی اول:بعضی ها راه حل مشکلات این کشور را در لوزان و پای میز مذاکره میدانند و آن را به تحریم ها گره می زنند.
کد خبر: ۸۵۲۶۷۳۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ صبح امروز در مجمع عالی قشر بسیج گلستان که در حسینیه غدیر سپاه نینوا برگزار شد دکتر حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا گفت : بسیج وظیفه دارد گفتمان ولایت را در بین آحاد جامعه نشر دهد.
وی درادامه افزود : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ آرمانهای انقلاب اسلامی است و هرگز از این اصول فاصله نگرفته و دست نخواهد کشید.
دکتر کریمی همچنین با اشاره گزاره برگ ملی هسته ای که توسط مردم انتشار یافته است گفت : در این گزاره برگ بر اصولی تاکید شده است که هیچ فردی حاضر نیست از این اصول عدول کند.
جانشین سپاه نینوا در ادامه اذعان کرد : امروز افرادی از گفتمان ولایت و امام (ره) فاصله گرفته اند و امام (ره) بر اساس سلیقه خودشان تعریف می کنند.
کریمی اول با تاکید بر اینکه امام (ره) هیچ گاه در برابر زیاده خواهی دشمنان کوتاه نمی آمد گفت : روحیه استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم جزء جدایی ناپذیر گفتمان امام (ره) و رهبری است و هیچ کس نمی تواند این را کتمان بکند.
وی با اشاره به نقش مجمع عالی بسیج گلستان گفت : مجمع عالی بسیج محوری ترین مکان برای تبیین گفتمان ولایت است و این مجمع وظیفه دارد جلوگیری کند از دو قطبی شدن جامعه و همچنین نقش فزاینده ای رادر بصیرت افزایی در بین آحاد جامعه دارد.
جانشین سپاه نینوا همچنین خاطر نشان کرد : امام (ره) انقلابش را بر این اساس پایه ریزی کرد که این انقلاب مختص به ایران نیست و نقطه شروعی است و به دنبال بستر سازی و گسترش نفوذ اسلام در جهان اسلام است.
دکتر حسین کریمی اول تصریح کرد : ما در صدد خشکاندن ریشه صهیونیسم هستیم و تا شرک و کفر هست مبارزه هم ادامه خواهد داشت.
جانشین سپاه نینوا در پایان گفت : متاسفانه بعضی ها راه حل مشکلات این کشور را در لوزان و پای میز مذاکره میدانند  و آن را به تحریم ها گره می زنند در حالیکه مشکلات آب و محیط زیست و بیکاری و امثال آن با نگاه به درون قابل حل است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها