خبرهای داغ:
مدیر کل اسبق دادگستری گلستان عنوان کرد:

افزایش 40 هزار متر مربع به فضای دادگستری / هادی هاشمیان رئیس دادگستری گلستان شد

احمد فاضلیان: بخشی از پروژه‎های نیم تمام آماده بهره‎برداری است و بیش 40 هزار متر مربع فضا به دادگستری اضافه شده است.
کد خبر: ۸۵۲۶۷۵۶
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، احمد فاضلیان پیش از امروز در مراسم تودیع خود اظهار کرد: در بیش از 9 سال انجام وظیفه در دادگستری گلستان بخشی از پروژه‎های نیم تمام آماده بهره‎برداری است و فضای 40 هزار متر مربع فضا به دادگستری اضافه شده و ساختمان استیجاری در استان گلستان نداریم.
وی استقلال این کشور مدیون خون شهدا دانست و افزود: جا دارد از مسئولان استانی جز اجرای قانون از دادگستری استان نداشتند و در طی این سال‎ها همراهی خوبی با دادگستری استان داشتند.
مدیر کل اسبق دادگستری گلستان به خدمات مسئولان در گذشته اشاره کرد و گفت: امیدواریم همانگونه که همراهی با بنده در دادگستری بود این همراهی با مسئولان دادگستری در آینده ادامه پیدا کند.
 فاضلیان با بیان اینکه اگر قرار است اتفاق خوبی در این مجموعه اتفاق بیفتد باید در راستای زیر ساخت‎ها گام‎های محکمی برداریم.
وی یادآور شد: احداث ساختمان، تعمیر دادگستری گرگان، احداث چهار ساختمان حل اختلاف، در حوزه ای تی به عنوان یک رویکرد در دادگستری استان گلستان به عنوان یک پایلوت اقدامات خوبی صورت گرفته است.
 مدیر کل اسبق دادگستری گلستان بیان داشت: یکی از تحولات بسیار مثبت در چند سال گذشته تشکیل شورای حل اختلاف برای بستر سازی مردم برای حل اختلافات در بین مردم بود.
مدیر کل اسبق دادگستری گلستان با بیان اینکه افزایش اعتماد و امید در جامع خروجی برنامه‎های دادگستری است، گفت: مردم باید به این باور برسند که دستگاه قضایی بستری امن برای احیای حق است.
فاضلیان به اهمیت آموزش اشاره کرد و گفت: گام‎های بسیار مثبتی در این زمینه برداشته شده و آموزش مردمی بسیار قوی صورت گرفته است.
وی خاطر‎نشان کرد: تعداد پرونده‎ها نسبت به جمعیت قابل توجه بود و برای مهار آن توجه به امر پیشگیری از وقوع جرم بود.

3 هزار 500 متر مربع دادگستری بندرگز، مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت با یک هزار متر مربع و با هزینه‎ای بالغ بر 9 میلیارد ریال، ایجاد کتابخانه تخصصی با موضوعات حقوقی و فقهی، بازسازی و مقاوم سازی و تعمیر اساسی دادگستری گرگان، اخداث سه سالن کنفرانس، 4راه‎اندازی تلفن تصویری در تمامی حوزه‎های دادگستری راه‎اندازی مهمانسرا از پروژ‎ه‎های است که در راستای افزایش فضای اداری و خدمات رفاهی دادگستری صورت گرفته است.
در پایام این مراسم هادی هاشمیان رئیس دادگستری گلستان شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار