كارشناس مسائل سياسي:

مقاومت مردم يمن، عربستان را پريشان كرده است

یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مقاومت مردم یمن نشانگر این است که استبداد عمری کوتاه دارد، گفت: مقاومت مردم يمن، عربستان را پريشان كرده است.
کد خبر: ۸۵۲۶۸۰۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، مجيد جمشيدي در مراسمي که با حضور پاسداران تيپ12 قائم (عج) در حسینیه امام خمینی(ره) این یگان برگزار شد، با اشاره به حوادث روز منطقه به وي‍ژه يمن اظهار داشت: امروز با گذشت روزهايي پر تب و تاب در خاورميانه و به وجود آمدن آشوب در بسياري از كشورها شاهد برملا شدن چهره بسياري از سردمداران و مناديان صلح و آرامش هستيم.

وی افزود: عربستان كشوري است كه با تجاوز به يمن و كشتار مردم بي گناه نشان داد که علاوه بر اینکه بويي از اسلام نبرده است؛ قواعد و اصول اوليه انسانيت را نيز زير پا گذارده است.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: مقاومت مردم يمن نشان داده است كه استبداد عمري كوتاه دارد و مردم يمن با الگوگیری از انقلاب اسلامي ايران با مبارزات ضداستبدادي خود موفق شدند تا توازن قدرت را به نفع خود تغير دهند و برخلاف انقلابهاي ديگر كشورهاي عربي كه به انحراف كشيده شدند، مردم يمن با تجمعات متعدد و پافشاري به دستاوردهاي انقلاب كشور يمن را با قدرت مردم پيوند دهند.

جمشیدی اضافه کرد: به همین دلیل است که عربستان با بمباران زيرساختهاي اين كشور به دنبال اين است كه در گام اول مردم را از كرده خود پشيمان كند و در ادامه اهداف مزورانه خود كه ستيز با شيعيان است را در دستور كار قرار دهد.

وی بیان کرد: مسلماً دنيا به اين نتيجه رسيده است كه در واقع سازمانهاي بين المللي تقريبا تأثيري در جلوگيري از بروز بحران در مناطق مختلف جهان ندارند و از سويي نشانگر چهره كشورهاي مزوري مثل عربستان هستيم كه علیرغم شعارهايش با صهيونيستها كه دشمن ديرينه اسلام هستند؛ براي سركوب مردم يمن همپيمان شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: همه اين حوادث موجب مي شود كه نقش بي بديل ايران در ايجاد ثبات در منطقه بيش از پيش نمايان شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار