سرمایه‌گذاری ایتالیایی‌ها در کشت‌ و‌ صنعت مغان

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری پارس آباد مغان از سرمایه گذاری شرکت ناردی ایتالیا در کشت و صنعت مغان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۶۸۷۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد, اروجعلی محمدی در نشست مشترک با تجار ایتالیایی که در دفتر فرمانداری شهرستان پارس آباد انجام شد، افزود: شرکت ناردی ایتالیا در زمینه تولید ادوات کشاورزی فعالیت می کند و قرار است طی روزهای آتی در شرکت کشت و صنعت مغان سرمایه گذاری کند.

وی با بیان اینکه شرکت ناردی ایتالیا با 120 سال سابقه در طراحی و ساخت انواع ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی و فعالیت در 85 کشور دنیا دارد، گفت: به زودی دفتر نمایندگی این شرکت در شهرستان پارس آباد مغان راه اندازی خواهد شد.

'ماتس آردو' صاحب شرکت ناردی ایتالیا هم در بازدید از شرکت کشت و صنعت مغان و مزارع اطراف با ابراز علاقه به سرمایه گذاری در منطقه مغان اضافه کرد: با توجه به شرایط مناسب منطقه این شرکت تولید ماشین آلات کشاورزی با کیفیت برتر را در کشت و صنعت مغان آغاز و زمینه صادرات این وسایل را فراهم خواهد کرد.

وی به جود ظرفیت های عظیم کشاورزی در کشت و صنعت و دامپروری مغان اشاره و خاطرنشان کرد: این شرکت با داشتن اراضی مستعد کشاورزی، مجتمع میوه و باغات و صنایع جانبی ظرفیت های فراوانی برای سرمایه گذاری دارد.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس آباد، با داشتن اراضی وسیع کشاورزی، دو هزار و ۶۰۰هکتار باغات میوه، مجتمع آباد کشور محسوب می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار