بیش از ۱۰ هزار نفر در پنجمین جشنواره گل‌های بابونه در جنگل فندقلوی نمین شرکت کردند.
کد خبر: ۸۵۲۶۸۹۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش در پنجمین جشنواره گل‌های بابونه در جنگل فندقلوی نمین اظهار داشت: برگزاری جشنواره بابونه شور و حال خاصی را در بین مردم به ویژه جوانان و نوجوانان منطقه به وجود آورده و این جشنواره‌ها باید در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در استان افزایش یابد.

وی تصریح کرد: جشنواره‌ گل‌های بابونه فرصتی بسیار مناسب برای شناسایی ظرفیت‌های ناب جنگل فندقلوی نمین از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به تمام دنیا بوده و این جنگل ظرفیت‌های بسیار ویژه‌ای برای جذب گردشگران داخلی و خارجی دارد.

خدابخش گفت: استقبال مردم از جشنواره گل‌های بابونه در نمین به حدی بوده که از 2 روز پیش مردم برای شرکت در این جشنواره در جنگل فندقلوی نمین حضور یافته و این امر بیانگر شور و نشاط در جامعه است.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: شهرستان نمین مناطق بکر ویژه و طبیعی بسیار نابی دارد و باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه اقتصادی منطقه استفاده کرد.

وی با بیان اینکه صنایع دستی شهرستان نمین به ویژه بخش عنبران از اهمیت بسیار فوق‌العاده‌ای برخوردار است، افزود: باید حمایت همه‌جانبه‌ای برای شناساندن این ظرفیت عظیم انجام شود.

استاندار اردبیل شهرستان نمین را مهد فرهنگ و تمدن برشمرد و گفت: در 18 ماه گذشته شاهد تحولات عظیمی در حوزه اقتصادی شهرستان نمین بودیم.

خدابخش اظهار کرد: یکی دیگر از ظرفیت‌های شهرستان نمین کشت و تولید زعفران در این منطقه بوده که تولید زعفران در شهرستان نمین موفقیت‌آمیز بوده و دولت نیز حمایت‌های همه‌جانبه‌ای با ارائه تسهیلات ویژه از تولیدکنندگان زعفران می‌کند.

وی با اشاره به اینکه باید به جای بسته‌بندی دو کیلویی عسل این محصول ناب را در بسته‌های 200 گرمی یا کوچک استاندارد طراحی کرد، افزود: این امر می‌تواند علاوه بر جذب مشتریان داخلی و خارحی درآمد بسیار مناسبی برای منطقه داشته باشد.

ارسال نظرات