امام جمعه مشگین شهر;

570 میلیون تومان زکات در مشگین شهر جمع اوری شد

امام جمعه مشگین شهر گفت: با وجود اینکه استکبار جهانی شکست خورده است اما با این حال با تمام توان به دنبال اهداف شوم خود هستند که بدترین اقدام انان نیز راه اندازی جنگ نیابتی است.
کد خبر: ۸۵۲۶۹۰۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه با اشاره به تحولات منطقه گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار به واسطه برخی دولت های عرب از گروه های تروریستی همچون داعش حمایت شده است و انان میز به پشتیبانب دولت های عربی به دنبال اهداف شومی در منطقه هستند.

وی افزود: با وجود اینکه استکبار جهانی شکست خورده است اما با این حال با تمام توان به دنبال اهداف شوم خود هستند که بدترین اقدام انان نیز راه اندازی جنگ نیابتی است به طوری که وقتی آمریکا و اسرائیل در منطقه با شکست مواجه شدند و منافع خود را در خطر دید با تغییر استراتژیک در خاورمیانه جنگ نیابتی به راه انداخته و اهداف خود را دنبال می کنند.

حجت الاسلام باوقار در سخنانی دیگر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه پر برکتی است که در آستانه آن قرار گرفته ایم و این روزها نیز روز خود سازی است به طوری که در این ماه انسان زکات بدن خود را پرداخت می کند لذا باید با غباروبی مساجد وارد این ماه عزیز و پر برکت شویم.

وی افزود: متاسفانه در سایه بی توجهی هایی که صورت گرفته جوانان امروزی از مسائل شرعی و احکام عمومی جدا شده اند که در این ایام باید تقویت شوند و متولیان امر نیز در جهت تامین اوقات فراغت جوانان همت بیشتری کنند اما متاسفانه تاکنون کانون فرهنگی و فکری جوانان برنامه های خود را ارائه کرده است و سایر مسئولان در خواب هستند.

وی با تاکید بر دستگاه های نظارتی شهرستان گفت: مسئولین در این راستا باید بر بازار کنترل بیشتری داشته باشند و با متخلفین برخورد کنند تا مردم در این ایام مبارک هیچ گونه نگرانی

نداشته باشند.

امام جمعه مشگین شهر در بخشی از سخنان خود ضمن گرامی داشت هفته جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی جزء محورهای اصلی در زندگی مردم و تامین کننده اقتصاد کشور است و این قشر از مردم با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند لذا برای رفع مشکلات اقتصادی کشور می بایست از کشاورزان حمایت صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات آبی کشور گفت: کمبود آب در منطقه مشکل ساز شده است و کشاورزان عمده مصرف کنندگان آب در منطقه هستند لذا برای جلوگیری از هر گونه مشکل آبی کشاورزان می بایست از امکانات مدرن ئر آبیاری استفاده کنند تا در مصرب آب صرفه جویی شود.

امام جمعه مشگین شهر در خطبه اول نماز جمعه با اشاره به فریضه زکات در جامعه نماز گزاران را به پرداخت زکات فراخواند گفت: در سال گذشته با وجود خشک سالی که در منطقه وجود داشت اما نزدیک به شش میلیارد ريال زکات در این شهرستان جمع آوری شده بود و امسال نیز انتظار می رود این ارقام فراتر از سال گذشته باشد.

ارسال نظرات