شهردار منطقه ۶ شهر تهران از آغاز به کار نخستین همراه سرای بیماران در خیابان کارگر خبر داد و گفت: اسکان و ارائه صبحانه به مراجعان به صورت رایگان انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۶۹۲۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، عظیم بابایی  درباره احداث همراه سرای بیماران در منطقه 6 که شهردار تهران وعده آن را داده بود،‌ اظهار داشت: در حال حاضر فاز نخست احداث همراه سرای بیمارها بیش از 5 ماه است که راه‌اندازی شده است و در حال ارائه خدمات به مراجعین آن هستیم.

وی با بیان اینکه همراه سرای مذکور برای حدود 100 خانوار ظرفیت دارد، ادامه داد: این همراه سرا در خیابان کارگر شمالی واقع شده و می‌تواند به همراهان بیمار‌های بیمارستان‌های امام خمینی (ره)،‌ شریعتی،‌ کودکان و قلب خدمات رسانی کند.

شهردار منطقه 6 شهر تهران تصریح کرد: در حال حاضر این همراه سرا بیمارستان‌های مذکور را تحت پوشش قرار می‌دهد اما لازم تعداد آنها افزایش یابد. برای تحقق این امر لازم است وزارت بهداشت زمین‌هایی در اختیار شهرداری قرار دهد تا نسبت به ساخت آن اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه هر بیمارستان باید یک همراه‌سرا داشته باشد،‌ گفت: در این همراه‌ سرا اسکان و ارائه صبحانه به صورت رایگان است.

بابایی همچنین درباره بهره‌برداری از در ورودی جدید ایستگاه مترو چهارراه ولیعصر،‌ گفت: کار عملیاتی ورودی‌ چهارراه ولیعصر به ایستگاه مترو به اتمام رسیده و در حال انجام کارهای زیباسازی و نازک کاری هستیم و تلاش داریم تا پایان نیمه اول امسال به بهره‌برداری برسد.

ارسال نظرات