امام جمعه اصلاندوز با اشاره به جایگاه رفیع زکات در جامعه، پرداخت زکات را موجب نزول رحمت الهی دانست.
کد خبر: ۸۵۲۶۹۳۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز ،حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با اشاره به اهمیت پرداخت زکات و آثار معنوی و اجتماعی آن در جامعه گفت: زکات از پایه های مهم دین اسلام می باشد و چندین بار هم در قرآن کریم ذکر شده است.

وی زكات را مايه سعادت دنيا و آخرت دانست و اضافه کرد:پرداخت زکات نه تنها موجب کاهش مال و ثروت نمی شود بلکه باعث خیر و برکت آن و افزونی نعمات خداوند منان برای انسانها می شود.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به جایگاه رفیع زکات در جامعه پرداخت زکات را موجب نزول رحمت الهی دانست و خواستار برنامه ریزی لازم جهت ترویج فرهنگ زکات در جامعه شد.

حجت الاسلام اسدزاده به سالروز فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی در سال 1359 اشاره کرد و گفت:با توجه به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان وظیفه متولیان فرهنگی است که برای حفظ فرهنگ دینی جوانان برنامه ریزی کنند.

وی همچنین با اشاره به تکثیر و احیای آهوی مغان در قشلاق الم لو و قدردانی از مسئولان دولت در جلوگیری از انقراض این نعمت الهی گفت:درسته که امکانات اولیه موجود است اما راه و جاده دسترسی مردم و گردشگران به این مکان در قشلاق الم لو هموار و مناسب نیست و برق هم ندارد که امیدواریم مسئولان ذی ربط برای رشد و توسعه منطقه و جذب گردشگر بتوانند مشکل دسترسی به این مکان را رفع کنند.

حجت الاسلام اسدزاده با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت:جوانان در این ماه در جلسات قران شرکت و در صورت امکان این جلسات را به مساجد منتقل کنند.

خطیب جمعه اصلاندوز سالروز تشکیل جهاد سازندگی را هم تبریک گفت و خاطرنشان کرد:جهاد سازندگی نهادی است که نطفه آن در انقلاب بسته شده و در بستر انقلاب رشد کرده و همراه با نهال نوخواسته انقلاب به ثمر رسیده است.

وی افزود:حدیث جهاد حدیث انقلاب است و کارنامه سراسر جهاد و شهادت آن نشان از تلاش و سخت کوشی جهادگران دارد.جهادگران در عرصه های تولید و نبرد تلاش کردند و شجاعانه در سخت ترین شرایط بزرگترین موانع را از سر راه انقلاب اسلامی برداشتند.

ارسال نظرات