مدیر عامل آسایشگاه خیریه کهریزک:

کمک بیش از ۳۰ میلیارد تومانی آسایگاه کهریزک به دولت/ مشکلات جاده‌ای آسایشگاه کهریزک ۱۸ ساله شد

مدیر عامل آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: این مرکز حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان به مخارج دولت کمک‌رسانی می‌کند و باید در رفع مشکلات عبور و مرور و از همه مهمتر سلامت جسمی و روحی کارکنان، معلولان و سالمندان آسایشگاه همت شود.
کد خبر: ۸۵۲۷۱۱۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد رضا صوفی‌نژاد وضعیت جاده‌ای در مسیر آسایشگاه کهریزک را تاسف بار خواند و گفت: متاسفانه حدود 18 سال است که مشکل عبور و مرور کارمندان و اعضای آسایشگاه در کمربندی راه وجود دارد و با توجه به این‌که زمین توسط اعتبارات آسایشگاه خریداری شده است اما متاسفانه برخی افراد مانع از رفع این مسئله می‌شوند.

وی ادامه داد: در همه جای دنیا برای مراکز خیریه ارزش بالایی قایل هستند و به سالمندان و مدد جویان احترام می گذارند اما این مشکل در کشور ما تاکنون حل نشده است و متاسفانه شاهد تصادفات جاده‌ای هم بوده‌ایم.

مدیر عامل آسایشگاه خیریه کهریزک وجود موانع ناچیز را سدی برای تعریض جاده دانست و اظهار کرد: خوشبختانه مدیر کل راه و ترابری اعتباراتی را برای تعریض جاده در نظر گرفته است اما مسئولان منطقه به دلیل تعداد اندکی درخت و دو تیر برق تاکنون با ما به توافق نرسیده‌اند و متاسفانه وجود چهار درخت ارزشمندتر از جان انسان‌ها شده است.

صوفی‌نژاد تصریح کرد: با تعریض و باز شدن جاده کمربندی، امنیت بالایی برای 1750 نفر از سالمندان، مدد جویان و حتی بیماران ام اس ایجاد می‌شود که این بسیار مهم و حیاتی است اما برخی‌ها تاکنون به این باور مهم برای خدمت‌رسانی به این افراد نرسیده‌اند.

وی وجود این آسایشگاه را کمکی به اعتبارات دولت دانست و افزود: مرکز خیریه‌ای که کار دولت را انجام می‌دهد و حدود 30 تا 40 میلیارد تومان به مخارج دولت کمک‌رسانی می‌کند و متعلق به 31 استان است باید در رفع مشکلات عبور و مرور و از همه مهمتر سلامت جسمی و روحی کارکنان، معلولان و سالمندان آسایشگاه همت شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار