مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: سال گذشته، 95 درصد از مایحتاج کاروان های استان اصفهان در استان های میزبان تهیه شده است.
کد خبر: ۸۵۲۷۱۵۲
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیجف میثم رضوانپور در گفتگو با خبرنگار کوله بار  با اشاره به اینکه حضور کاروان های راهیان نور در استان های میزبان می تواند در اقتصاد این استانها تاثیر به سزایی داشته باشد، گفت: استان اصفهان در سال گذشته 95 درصد از مایهتاج کاروان های خود را از استان خوزستان تهیه کرده است که با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال این هستیم این آمار در سال 94 به صد در صد برسد.
 
وی ادامه داد: در جلسات صورت گرفته  با مسئولین استانی مصوب شد تا بعد از ماه مبارک رمضان حدود 10 هزار نفر را به اردوی راهیان نور غرب کشوراعزام کنیم.
 
رضوانپور افزود: در صورتی  که کردستان زمینه سازی های لازم را در خصوص میزبانی فراهم کند کاروان های ما به این استان هم اعزام خواهند شد .
 
وی خاطرنشان کرد: به شهرستان های استان هم ابلاغ شده است تا علاقه مندان برای اردوی راهیان نور ثبت نام کنند که خوشبختانه در این زمینه، استقبال زیادی صورت گرفته است.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: یکی از مهمترین برنامه های ما در سال جاری اعزام کاروان راهیان نور دریایی است که آمار اعزامی آن به زودی اعلام می گردد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال استان اصفهان با 47 هزار نفر اعزام به مناطق عملیاتی رشد 8 درصدی را نسبت به سال قبل داشته است.
 
مسئول اردویی سپاه صاحبالزمان (عج) استان اصفهان ابراز کرد: طبق برنامهریزیهای انجامشده در هر اتوبوس یک نفر به عنوان روحانی کاروان٬ یک نفر به عنوان راوی و یک نفر به عنوان مسئول و مدیر فرهنگی کاروان حضور
دارند که قطعاً حضور چنين افرادی به بهتر برگزار شدن اردوها کمک شایانی میکند.
 
وی تاکيد کرد: در بحث روحانيون کاروانهای راهيان نور و با توجه به اهميت موضوع٬ سازمان بسيج طلاب توجه و همت ویژهای را انجام دادهاند٬ همچنين با توجه به تأکيد رهبر معظم انقلاب بر توجه بيشتر به بخش روایتگری و
دوری از هرگونه انحراف و خرافهگرایی٬ راویان راهيان نور به طور ویژه تحت آموزشهایی قرار گرفتهاند.
 انتهای متن/د
 

ارسال نظرات