چهل و پنجمین جلسه سینما روایت فردا در سالن اسوه برگزار می‌شود. تاکنون فیلم‌های بحث برانگیز زیادی در این جلسات اکران شده است.
کد خبر: ۸۵۲۷۱۵۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب ودفاع مقدس، فیلم کوتاه «کودکان ابری»  به کارگردانی رضا فهیمی محصول انجمن سینمای جوان رفسنجان است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دعوای دو پسربچه دانش‌آموز روستایی بر سر چیزهایی که هیچ وقت دستشان به آنها نمی‌رسد. در نهایت طی یک اتفاق همه نداشته‌هایشان را تقسیم می‌کنند.

فیلم «ساچمه» نیز ساخته فرخ حنیفه نژاد است. فیلم کوتاه «صراحی» به کارگردانی سعید نجاتی است. در خاصه داستان این فیلم آمده است: طلبه جوانی که به تازگی به خانه ای نقل مکان کرده زن همسایه از او می خواهد چیز نجسی را بصورت امانت برایش نگه دارد.صاحبخانه نیز از وی میخواهد برگه ای را امضا کند که حکم به تخلیه خانه می دهد. طلبه مردد است که این کار را انجام بدهد یا نه.

در جلسه این هفته سینما روایت فیلم های «کودکان ابری»، «ساچمه» و «صراحی» اکران و سپس جلسه نقد و بررسی آن ها با حضور عوامل فیلم ها  برگزار خواهد شد.

چهل و پنجمین جلسه سینما روایت ، روز یکشنبه 24 خرداد راس ساعت 17 در مجتمع فرهنگی اسوه واقع در خیابان انقلاب اسلامی نبش بهار جنوبی برگزار می شود.

ارسال نظرات