خبرهای داغ:
در روستای چنارلی برگزار گردید:
جعفر اسکندریان مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مراوه تپه در جمع بسیجیان و طلبه های اهل سنت شرکت کننده در کلاس آموزشی عادی به فعال ، ماه مبارک رمضان را ماه خدا همراه با برکت و رحمت و آمرزش گناهان دانست که باید انسان با توجه کامل وارد این ماه مبارک گردد چرا که در این ماه همه ما مسلمانان به میهمانی خداوند می رویم .
کد خبر: ۸۵۲۷۵۶۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛حجت الاسلام اسکندریان در کلاس آموزش عادی به فعال که در روستای چنارلی برگزار شد درجمع بسیجیان و طلبه های اهل سنت گفت : درهای بهشت در ماه رمضان باز است و از خداوند بخواهیم که آن را بر روی ما نبندد و بخواهیم در های جهنم بر روی ما بسته باشد . روزه دار علاوه بر نخوردن و نیاشامیدن با باز داشتن قلب و نگهداری آن از هر چیزی که اشغال کننده دل است به استقبال خوبی ها میرود تا به خداوند متعال نزدیک گردد .

وی در ادامه این کلاس به سناریوی دشمن در جریان سازی تکفیر پرداخت و بیان کرد : جریان سازی گروه های تکفیری و افراطی نظیر القاعده ، جبهه النصره ، داعش ، بوکوحرام و .... محصول تفکر رویارویی تمدن غربی با تمدن اسلامی یا هدف مهار و مدیریت بیداری اسلامی بعنوان نماد عینی قدرت یابی جهان اسلام از طریق راهبردهای نزاع درون تمدنی ، بدیل سازی گفتمان مقاومت و اسلام هراسی است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراوه تپه در پایان وارونه نمایی جهان اسلام را بسیار خطرناک دانست و خاطر نشان کرد: وارونه نمایی چهره اسلام بسیار خطرناک است که توسط دشمن بویژه رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش برنامه ریزی و مدیریت میشود که متاسفانه امروز به شکل کشتار فجیع انسانی بروز کرده است و نقش تکفیر در سیاه نمایی چهره اسلام ، از این جهت است که در این اوضاع جنگ تبلیغاتی علیه اسلام ، اعمال خشونت آمیز تکفیری ها بهترین خوراک تبلیغی را برای رسانه های غربی علیه اسلام فراهم آورده است . امروز نقش برادران اهل سنت و تشیع اتحاد و همبستگی می باشد چرا که دشمن بدنبال شکاف در امت اسلامی است و ما امروز گوش به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه ای می باشیم تا در این راه خون فشانی نمائیم .


ارسال نظرات
پر بیننده ها