مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان گفت: همایش استقلال اقتصادی و کشاورزی علمی در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۷۶۸۳
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

علیرضا زینعلی اظهار کرد: به مناسبت دومین سالروز تاسیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی برنامه‌های مختلفی در استان زنجان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی به مناسبت این روز برگزاری همایش استقلال اقتصادی و کشاورزی علمی است، تصریح کرد: این برنامه روز چهارشنبه این هفته 27 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه مراسم مذکور در سالن جهاد کشاورزی زنجان از ساعت 9،30 صبح برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم مذکور با همکاری نظام مهندسی و منابع طبیعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه استان زنجان و جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان سخنرانی خواهند کرد، افزود: در این مراسم شهدای شاخص جهادکشاورزی نیز معرفی و نسبت به تبیین ویژگی‌های شخصیتی این بزرگواران اقدام خواهد شد.

وی همچنین از مراسم تقدیر از فرماندهان نواحی سپاه‌های شهرستان زنجان، خدابنده، خرم‌دره و ابهر برای همکاری با بسیج کشاورزی و منابع طبیعی خبر داد و گفت: در این مراسم از مدیران جهادکشاورزی چهار شهرستان اعلام شده نیز تقدیر خواهد شد.

زینعلی همچنین به سایر برنامه‌های بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: بازدید از خانواده شهدای جهادکشاورزی به مناسبت هفته جهادکشاورزی و همچنین اعزام مهندسین در قالب اردوهای جهادی و به منظور مبارزه با سن گندم نیز از دیگر برنامه‌هایی است که از طریق این سازمان اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات