مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از برگزاری توره یک روزه خبرنگاری به همت سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۷۶۸۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹
محمد قربانلو اظهار کرد: به مناسبت پاسداشت حماسه سیاسی 24 خرداد ماه و حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری تور یک روزه خبرنگاری در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در این تور خبرنگاری بیان کرد: این تور در قالب بازدید خبرنگاران از شهرک صنعتی زنجان برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر اینکه این تور یک روزه با حضور 35 نفر از خبرنگاران نشریات، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های زنجان برگزار می‌شود، افزود: در این بازدید خبرنگاران از شرکت آنا کیمیا که تولید کننده سولفات است بازدید خواهند کرد.

وی همچنین از بازدید خبرنگاران از شرکت توسعه فرآوری صنایع معدنی و کالسمین، شمش روی خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این تور خبرنگاری تحقق اقتصاد مقاومتی و آشنایی خبرنگاران با واحدهای صنعتی فعال در این بخش است.

قربانلو با اشاره به اینکه از دیگر اهداف برگزاری این تور خبرنگاری آشنایی خبرنگاران با اقدامات انجام شده در استان پس از افزایش تحریم‌ها و گسترش واحدهای صنعتی در راستای توسعه استان است، اضافه کرد: این نخستین تور خبرنگاری است که طی سال جاری برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تور هر سه ماه یک بار و به صورت فصلی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، این تور یک روزه با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان و بسیج رسانه فردا با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات