با سخنرانی ترخان، قراملکی و جعفری هرندی انجام می‌شود
به همت گروه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت موسسه آموزش عالی حوزوی حکمت وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کرسی ترویجی مبانی جهان شناختی الگوی اسلامی پیشرفت، ۲۶ خردادماه ۹۴ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۷۸۳۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، به همت گروه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت موسسه آموزش عالی حوزوی حکمت وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کرسی ترویحی مبانی جهان شناختی الگوی اسلامی پیشرفت، سه شنبه 26 خردادماه 94 در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم برگزار می‌شود.

کرسی ترویجی با موضوع مبانی جهان شناختی الگوی اسلامی پیشرفت از سلسله نشست‌های علمی گروه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت موسسه آموزش عالی حوزوی حکمت با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار می‌شود.

در این کرسی علمی حجت الاسلام و المسلمین قاسم ترخان به عنوان ارائه دهنده و حجج اسلام و المسلمین محمد حسن قدردان قراملکی و محمد جعفری هرندی نیز به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است این کرسی صبح سه شنبه 26 خردادماه جاری از ساعت 8 تا 10 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس: قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات