رئیس گزینش مرکزی وزارت بهداشت ضمن حمایت از گزاره برگ ملی:

حمایت از صنعت هسته‌ای حمایت از بخش پزشکی نیز هست

رئیس گزینش مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امضا کنندگان طومار و کسانی که در حفظ حقوق هسته‌ای کشور مشارکت کرده‌اند عاملی برای حمایت از صنعت هسته‌ای به خصوص در بخش پزشکی است.
کد خبر: ۸۵۲۷۸۷۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر رضا محمودی حرکت مبنی بر امضای گزاره برگ ملی هسته‌ای را پشتوانه گرمی برای حمایت از بخش انرژی هسته‌ای دانست و گفت: گزاره برگ ملی هسته‌ای که در شش اصل نوشته شده است در حقیقت اشاره به بیانات مقام معظم رهبری دارد و این نشانه تاکید حمایت مردمی از مذاکرات هسته‌ای است.

وی افزود: امضا کنندگان طومار و کسانی که در حفظ حقوق هسته‌ای کشور مشارکت کرده‌اند عاملی برای حمایت از صنعت هسته‌ای به خصوص در بخش پزشکی است، در حقیقت گفت‌وگو‌ها در چارچوب این اصول پشتیبانی می‌شوند.

رئیس گزینش مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: به طور یقین چنین حرکتی تاثیربسزایی در روند مذاکرات هسته‌ای دارد، وقتی خواسته و مطالبه مردم از طریق بیانیه به امضا می‌رسد در در سطح جهان  و در افکار عمومی تاثیر گذار است.

محمودی با اشاره به همت والای دانشمندان و ملت ایران در مقابل تحریم‌ها اظهار داشت:  پیشرفت‌ها نسبت به گذشته بسیار خوب بوده است و تجربیات در طول انقلاب اسلامی نشان داده است که هر زمان دشمن برای کشور محدودیت ایجاد کرده است، گام‌هایمان را بلند و مستحکم‌تر برداشته‌ایم و این یک اصل پذیرفته شده است.
ارسال نظرات