خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارمندان خوزستان مجموعه بسیج اساتید، کارمندی و دانشجویی در محیطهای دانشگاهی را نشان از بینش، نگرش و آینده نگری رهبر معظم انقلاب خواند.
کد خبر: ۸۵۲۷۸۹۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:

جلسه هم اندیشی مسئولین سازمانهای بسیج اساتید، کارکنان و بسیج دانشجویی خوزستان در دفتر مسئول سازمان بسیج کارمندان خوزستان برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، دکتر کیانی مسئول سازمان بسیج اساتید خوزستان، شهریاری مسئول سازمان بسیج دانشجویی خوزستان، حجت الاسلام مقدم فرمانده حوزه بسیج کارمندی شهید رجایی استانداری خوزستان و متولی بسیج کارکنان دانشگاهها و احمد حاتمی مسئول سازمان بسیج کارمندان خوزستان و تنی چند از مدیران این سازمان در این جلسه حضور داشتند.

 

احمد حاتمی مسئول سازمان بسیج کارمندان خوزستان در ابتدای این جلسه خدمت و عضویت در مجموعه های بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه را افتخاری برای این عزیزان عنوان کرد و شکل گیری مجموعه بسیج اساتید، کارمندی و دانشجویی در محیطهای دانشگاهی را نشان از بینش، نگرش و آینده نگری رهبر معظم انقلاب خواند.

 

حاتمی اظهار داشت: اگر در دوران دفاع مقدس، برای حفظ کشور به ابزار و ادوات نظامی و سخت نیاز داشتیم در شرایط فعلی به دفاع در عرصه فرهنگی نیاز داریم و جنگ دشمن در دوران حاضر جنگ نرم است.

 

وی ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته در مجموعه های بسیج دانشجویی، بسیج اساتید  و بسیج کارکنان دانشگاه ها خواستار همکاری نزدیک و تعامل بیشتر این سه تشکل بسیج در دانشگاه ها شد و گفت: هر سه مجموعه در یک مسیر و یک هدف قرار دارند و بازوهای توانمند و مستحکم فرهنگی نظام جمهوری اسلامی در محیطهای علمی دانشگاه محسوب می گردند و باید از هر حیث پشتیبان و مکمل هم باشند.
 

 

شهریاری مسئول سازمان بسیج دانشجویی خوزستان در ادامه جلسه گفت: بسیج دانشجویی در دانشگاه خیمه گاهی است که دانشجویان تحت لوای این تشکل هم در زمینه های تشکیلاتی مهارت های مدیریتی را کسب می کنند و هم در مباحث بصیرتی و معرفتی در طول سالهای دانشجویی رشد و پرورش می یابند.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی خوزستان با اشاره به فعالیتهای بسیج دانشجویی در سال تحصیلی 94-95    گفت: سمت و سوی برنامه های ما تقویت برنامه های علمی پژوهشی با رویکرد کاربردی و تحقیقاتی و همچنین برنامه های بصیرتی و معرفتی و مطالبه گری خواهد بود.

 

دکتر کیانی مسئول سازمان بسیج اساتید خوزستان نیز با اشاره به نقش بسیج اساتید در تحقق دانشگاهی با رویکرد اسلامی و فرهنگ انقلابی، اظهار داشت: نقش دانشگاه ها و اساتید پایبند به ارزش ها، به عنوان پرورش دهندگان روح آدمی در انتقال فرهنگ انقلاب و اسلام به افراد جامعه به قدری موثر است که می تواند تدوام این فرهنگ را در جامعه تضمین کند.

 

کیانی با توجه به مأموریت فرهنگی و معرفتی بسیج اساتید، خواستار توسعه فعالیتهای بسیج در دانشگاه ها شد و آمادگی سازمان متبوع خود را برای همکاری هر چه بیشتر با سازمان های بسیج دانشجویی و کارمندان خوزستان اعلام کرد.

 

در ادامه حجت الاسلام مقدم فرمانده حوزه بسیج کارمندان استانداری خوزستان و متولی بسیج کارکنان دانشگاهها با تاکید بر ضرورت تربیت نیروی مومن و انقلابی در دانشگاه ها گفت: انتظار رهبر معظم انقلاب از تشکلهای بسیج در دانشگاه ویژه و منحصربه فرد است که باید  کادر و نیروهای همتراز انقلاب اسلامی تربیت کند.

 

مقدم به تشریح برخی از فعالیت های انجام گرفته این حوزه در دانشگاه ها پرداخته و توضیحاتی درباره برنامه های در دست اقدام ارائه نمود.

 

شایان ذکر است چندی پیش از این جلسه، حجت الاسلام جوانمرد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در دفتر حاتمی مسئول سازمان بسیج کارمندان خوزستان حضور یافته و مهمترین ماموریتهای فرهنگی بسیج کارمندی در دانشگاه آزاد اسلامی ، در حوزه های مختلف ، مورد بحث و تبادل نظر ایشان قرار گرفته بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها