تقوی در همایش ائمه جماعت استان تهران:

با انتشار اسناد منتشرنشده فتنه دست‌های برانداز نظام مشخص می‌شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: فتنه ۸۸ اختلاف انتخاباتی بین دو کاندیدا نبود و با انتشار اسناد منتشرنشده این فتنه مردم خواهند فهمید چه دست‌هایی می‌خواستند انقلاب اسلامی را سرنگون کنند.
کد خبر: ۸۵۲۷۹۳۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی در همایش ائمه جماعت استان تهران با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: فتنه 88 یکی از نمونه‌های توطئه دشمنان علیه انقلاب بوده و این فتنه اختلاف انتخاباتی بین دو کاندیدا نبود.

وی ادامه داد: اسناد منتشر نشده پشت پرده این فتنه باید روزی منتشر شود تا مردم ببینند چه دست‌هایی تلاش داشت تا نظام را سرنگون کند.

تقوی تصریح کرد: چراغ فتنه با هوشیاری رهبری و مردم خاموش شد ولی باید بدانیم که لایه‌های رویین فتنه مشخص شدند ولی لایه‌های زیرین فتنه هنوز مشخص و معرفی نشدند.

رئیس شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه اظهار داشت: موج انقلاب اسلامی در منطقه و در کشورهایی مانند یمن و بحرین موثر بوده است و شما می‌بینید که انقلاب اسلامی امروز در سوریه موثر است و فرزندان امام خمینی در جنوب لبنان به چهارمین ارتش بزرگ دنیا سیلی می‌زنند.

تقوی ادامه داد: موج انقلاب اسلامی به لبنان و سوریه رفت و آنان را تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای کرد و حزب‌الله لبنان اکنون در منطقه یک قدرت بوده که وهابیت و اربابان آن نه تنها نتوانستند آن را نابود کنند بلکه حزب‌الله در حال مختومه کردن پرونده آنان است.
ارسال نظرات