انتقاد معاون فرماندار پارس آباد از عملکرد ضعیف ادارات در رسیدگی به امورات معلولان

معاون فرماندار پارس آباد با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی ادارات اين شهرستان خواستار رسیدگی بيشتر به امورات معلولان و جانبازان شد.
کد خبر: ۸۵۲۷۹۵۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد,یاسر ندایی در جلسه کمیته مناسب سازی اماکن عمومی، محیط شهری و ستاد توانمندسازی سکونتگاهای غیر مجاز پارس آباد اظهار داشت: مسئولان دستگاههای اجرایی، فرهنگی و اجتماعی مؤظف به بسترسازی برای احداث رمپ، آسانسور و همچنین ایجاد سرویس های بهداشتی، فرهنگی و خدماتی در ادارات و دانشگاهها و نقاط مختلف شهرستان براي معلولان می باشند.

وي با بيان اينكه معلولان و جانبازان نیاز به تردد سالم براي عبور و مرور در نقاط مختلف شهری و اداری دارند، از عملکرد ضعیف برخی ادارات اجرایی در رسیدگی به امورات معلولان و جانبازان انتقاد كرد و بر ايجاد محلي مناسب براي پارک خودروهای اين قشر آسيب پذير در شهر تاکید کرد.

معاون فرماندار پارس آباد با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات معلولان مقدمه ای برای تامین رفاه جامعه است، از تمامی ادارات و نهادها و سازمان هاي اين شهرستان خواست برای تسهیل در امورات معلولان یک نفر رابط در طبقه همکف هر اداره مستقر شده تا مستقیما به مشکلات آن ها رسيدگي شود.

ارسال نظرات