رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت:‌ در برخورد با همه متخلفان و مجرمان در زمینه اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل اعم از مردم عادی و یا سازمان‌های دولتی و غیردولتی هیچ ملاحظه‌ای انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۸۰۲۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی در جلسه فوق‌العاده شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل با اشاره به اقدامات مثبت و پیشگیرانه انجام شده توسط دستگاه قضایی و سایر سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط با منابع طبیعی و اراضی ملی اظهار داشت: در برخورد با همه متخلفان و مجرمان در این زمینه اعم از مردم عادی و یا سازمان‌های دولتی و غیردولتی هیچ ملاحظه‌ای انجام نمی‌شود.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان تصریح کرد: اهتمام در اجرای مصوبات جلسات گامی ارزنده در پیشبرد اهداف شورا خواهد بود که باید تمامی متولیان امر در این زمینه تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز با تشریح و پیگیری مصوبات جلسات قبل و ارائه گزارشی از عملکرد سیستم قضائی نسبت به این امر اظهار کرد: سیستم قضائی استان با تشکیل جلسات متعدد و با اتخاذ رویه مناسب قضایی به صورت جدی در راستای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کند.

یوسف خدادادی گفت: در نتیجه اقدامات شورای حفاظت از اراضی ملی در سال گذشته از تخریب و تصرف 20 هکتار مرتع پیشگیری شده و حکم خلع ید 766 هکتار از مراتع در مراجع قضائی استان صادر و اجرا شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری همایش دادستان‌های مراکز استان‌ها با حضور دادستان کل کشور و وزرای مربوط افزود: باید سیستم قضایی عزم و اراده جدی و نگاه ویژه در مورد حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی داشته باشد تا شاهد کاهش خسارات به منابع و اراضی طبیعی در سطح استان باشیم.

ناصر عتباتی بیان کرد: سازمان‌ها و ارگان‌ها با عمل به وظایف ذاتی خود می‌توانند گام موثری در زمینه حفظ حقوق بیت‌المال و صیانت از ثروت ملی بردارند که انتشار می‌رود در این زمینه تمامی دستگاه‌ها با آشنایی با این وظایف و مسئولیت‌ها در این زمینه تلاش و جدیت واقعی خود را به کار بگیرند.

ارسال نظرات