دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در آینده نزدیک دوره‌های آموزشی خاص برای ضابطین قضایی، در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۸۰۲۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل, ناصر عتباتی در نشست با محیط بانان و کارکنان اداره کل منابع طبیعی استان اظهار داشت: محیط بانان اهرم اجرائی و بازوری توانمند سیستم قضائی در صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی هستند.

وی ضمن تاکید بر جدیت و نگاه ویژه محیط بانان به وظیفه خطیر خود به ویژگیها و جذابیت های خاص طبیعی استان اشاره نمود و گفت: وظیفه صیانت از این نعمتهای الهی ، توفیق خاص باری تعالی نسبت به متولیان امر می باشد.

دادستان اردبیل با بیان اینکه صیانت از محیط زیست (امانت الهی) توفیق خاص خداوند به محیط بانان است،گفت: نگاه صرف قانونی به انجام وظایف کافی نبوده و عشق ، علاقه و دلسوزانه و به قصد قرب الهی انجام دادن وظایف را می طلبد.

ناصر عتباتی بااشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی خاص برای ضابطین قضایی، از صدور «کارت های ضابطیت» شرکت کننده‌ها در آینده نزدیک خبر داد و افزود: شعب ویژه رسیدگی کننده به امور اراضی ملی فعالتر از همیشه آماده بررسی گزارش‌های مرتبط و تعقیب مجرمان با رعایت موازین قانونی می‌باشد.

ارسال نظرات