مراجع تقلید دغدغه هایشان را در خصوص مسائل فرهنگی با شخص رئیس جمهور مطرح کردند و ایشان هم قول داده بود که نسبت به این دغدغه ها در ساختار دولت و نظام اجتماعی اقدام عملی کنند.
کد خبر: ۸۵۲۸۲۸۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

محمد جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ‌گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در خصوص عحضور بانوان به ورزشگاه‌های مردانه گفت: اعتراض مراجع تقلید نسبت به ورود بانوان به فضای ورزشگاه فوق العاده جدی است.

وی با بیان اینکه آیات عظام صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و نوری همدانی در جلسات با ناجا و برخی نمایندگان نسبت به این موضوع اعتراض داشتند، گفت: مراجع نیز دغدغه هایشان را در خصوص مسائل فرهنگی با شخص رئیس جمهور هم مطرح کردند و ایشان هم قول داده بود که نسبت به این دغدغه ها در ساختار دولت و نظام اجتماعی اقدام عملی کنند.

کریمی قدوسی بیان کرد: به نظر می‌رسد شخص رئیس جمهور نیز نسبت به حضور بانوان در ورزشگاه نگاه منفی ندارد و برخی هم که در بدنه دولت هستند با سکوت رضایت خود را نشان می ‌دهند.

وی با بیان اینکه مردم در برابر این اقدام سکوت نخواهند کرد، ادامه داد: در صورت اجرا شدن این امر برخورد مردم با این قضیه جدی خواهد بود و شاهد حضور علما در صحنه اجتماعی هستیم.

وی این اقدام را عبور از مصادیق ارزشها و فضیلت های فرهنگی دانست و گفت: این عمل رخنه ای فرهنگی است و بین مردم و دولت شکاف ایجاد می کند.
ارسال نظرات