خبرهای داغ:

آغاز طرح بوستان سلامت شاهرود در پارک شهدای محراب

طرح بوستان سلامت در پارک شهدای محراب به همت حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۳۵۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، طرح بوستان سلامت در پارک شهدای محراب به همت حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود آغاز شد.

در مراسم آغاز اين طرح حجت الاسلام سید رضا مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود در سخنانی با تأکید بر استفاده از روزهای پایانی ماه شعبان و آمادگی برای درک ماه رمضان گفت: از خدا می خواهیم ما را شایسته ورد به ماه مبارک رمضان قرار دهد و در این چند روز پایانی ماه شعبان بتوانیم خودسازی برای درک ماه رمضان را کامل نماییم.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان و هدف قرار دادن خانواده ها و نسل های بعدی جامعه اظهار کرد: امروز دشمن نسل نوجوان و جوان ما و خانواده ها را هدف قرار داده و باید تلاش کنیم با روشنگری و اجرای برنامه ها فرهنگی در مقابل این تهاجم گسترده مقابله درست را انجام دهیم.

مرتضوی افزود: تاکید رهبر انقلاب بر گشترش فرهنگ اسلام ناب در جامعه است چرا که این فرهنگ در برابر تندبادهای مسموم دشمن تنها راه حل است و باید با برنامه های مختلف فرهنگی این فرهنگ را در جامعه بسط و تعمیم دهیم.

وی با اشاره به طرح بوستان سلامت آن را یکی از طرح های خوب و مفید عنوان کرد و گفت: این طرح در سالهای گذشته اجرا شده و بازخورد خوبی بین خانواده ها و افراد مختلف جامعه داشته و باید از این برنامه های فرهنگی اثرگذار که جامعه تشنه آن است بیشتر و بیشتر انجام شود.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: ما باید تلاش کنیم با اجرای این برنامه های اثرگذار و استفاده از پتانسیل های موجود تلاش کنیم با کمترین بودجه و امکانات بهترین بهره برداری را نموده و جامعه را در برابر تهدیدات نرم واکسنه نماییم.

وی با تاکید بر حضور نظام صالحین و ارکان آن در این طرح عنوان کرد: نظام صالحین همچون سالهای گذشته با تمام امکانات خود در کنار این طرح در جهت بسط و گسترش فرهنگ ناب انقلاب اسلامی در جامعه و پاسخ به نیازهای جامعه و مخاطبین به خصوص در موضوعات تربیتی،معرفتی،بصیرتی و پاسخ به شبهات اعتقادی می باشد.

خاطر نشان می شود؛ طرح بوستان سلامت به عنوان طرحی کشوری در سالم سازی محیط بوستان ها و پارک ها در جهت استفاده بهینه خانواده ها و نوجوانان و جوانان هر سال در ایام تابستان و ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها