بازی در میدان دشمن

اتاق فکر دشمن در پی این است که به شیوه های مختلف باورها و ارزشها و تجلی های رفتارهای فرهنگی را هدف قرار دهد..
کد خبر: ۸۵۲۸۳۸۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص مساله ورود بانوان به ورزشگاه ها گفت: حقیقت این است که جبهه استکبار پس از ناتوانی در مقابله با اسلام در صحنه سیاسی و اقتصادی و نظامی به این نیتجه رسیده است که جان و رو ح انقلاب را هدف بگیرد که این روح همان ارزش ها و فرهنگ انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه اتاق فکر دشمن در پی این است که به شیوه های مختلف باورها و ارزشها و تجلی های رفتارهای فرهنگی را هدف قرار دهد افزود: این تهاجم فرهنگی فقط به مساله ورود بانوان به ورزشگاه ها خلاصه نمی گردد.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمن از بین بردن پایه های دینی روابط اجتماعی و قبح شکنی است افزود: اسلام بر اساس عقلانیت و منطق روابط خاصی را بین مرد و زن برقرار کرده است که در نهایت آن کمال هر دو را مد نظر دارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه دشمن می خواهد هم قدرت انقلابی و تحرک زنان را بگیرد و هم حرکت جهادی مردان ما را نابود کند ادامه داد: باید این سوال را امروز مطرح کرد که آیا حضور زنان در ورزشگاه اولویت فعلی کشور است . کدام دسته بانوان درخواست این رادارند.

حاجی صادقی با تاکید بر اینکه حضور زنان در ورزشگاه ها این احتمال را پدید می آورد که حرمت و شان آن ها شکسته شود ادامه داد: حتی با توجه به حاشیه های احتمالی این مساله می تواند بر ورزش کشور نیز تاثیر منفی داشته باشد.

وی با بیان اینکه غصه این است که برخی عناصر داخلی هنرپیشه دست دشمن و مجری خواسته های آنان می شوند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در میدان دشمن بازی و جدول او را پر می کنند. گفت: از منظر اسلام آزادی انسانی مد نظر و دارای ارزش است و نه آزادی حیوانی که در واقع آزادی غرایض و هرزگی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار