گردهمایی بصیرتی معرفتی پایگاه حکیمه حوزه بسیج جامعه زنان ریحانه الرسول شهر بسطام برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۴۸۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علیرضا صادقی کارشناس تربیتی بسیج در نشست بصیرتی معرفتی بانوان بسیجی پایگاه حکیمه حوزه بسیج جامعه زنان ریحانه الرسول که با حضور بیش از 200 نفر در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) شهر بسطام برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت ایام آخر ماه شعبان و توصیه به استفاده بیش از پیش از این ساعات گفت: باید خود را مهیای ماه رمضان کنیم و از این ساعات باید بهره لازم را برای درک ماه رمضان ببریم و غافل نشویم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به خودسازی افزود: خودسازی اهمیت فراوانی دارد چرا که اگر انسان خود را ساخت و توانست از این نعمت الهی بهره مورد نظر را ببرد می تواند بر جامعه پیرامونی خود نیز اثرگذار باشد.

کارشناس تربیتی بسیج خاطر نشان کرد: توجه اسلام به موضوع تقوا برای این است که اگر هر کس به خود توجه نماید و در صدد اصلاح خود برآید آنگاه این موضوع به جامعه نفوذ می کند و سبب می شود تا جامعه اصلاح شود.

وی تصریح کرد: در زمانه ای که همه به دنبال مادیات هستند و دشمنان تلاش دارند ما را به زرق و برق دنیا سوق دهند خودسازی بسیار اهمیت دارد و باید به این موضوع توجه نماییم.

صادقی با بیان اینکه بهترین راه خودسازی توجه به سیره ائمه اطهار است بیان کرد: اسلام ناب توصیه به خودسازی و سپس دگرسازی دارد و باید این موضوع را مد نظر قرار دهیم که پیروی از قرآن و سنت شرط بقا و سعادت ما و جامعه ای است که در آن زندگی می کنیم.

استاد حوزه علمیه بسطام اظهار کرد: باید خدا را شاکر باشیم که در انقلاب اسلامی زندگی می کنیم و در سایه ولایت و اسلام ناب در حال رشد و نمو هستیم و باید برای اعتلای این فرهنگ تلاش نماییم.

وی با تاکید موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد: باید مومن آینه مون باشد و بدی های خود را به وی گوشزد کند اما در پنهان و باید ما طریقه امر به معروف را بیاموزیم و بعد بدان عمل نماییم و خود اولین عمل کننده به معروفات و پرهیز کننده از منکرات باشیم تا سخن و رفتار ما اثرگذاری لازم را داشته باشد.

صادقی با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: امروز دشمن تلاش می کند با ایجاد انحراف قبه گناه را از میان بردارد و آن را چیزی عادی جلوه دهد و باید مراقب این موضوع باشیم و بدانیم این توطئه شوم دشمنان اثری بر جامعه ما نگذارد.

وی با تاکید بر نظارت والدین بر فرزندان تصریح کرد: امروز شما مادران وظیفه سنگینی در قبال تربیت فرزندان خود دارید چرا که انواع و اقسام ابزار فرهنگی آلوده دشمنان وجود دارد و شما باید مصون سازی نمایید و این وظیفه شما را دوچندان و سخت تر کرده است و باید مراقب باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها