خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت صاحب الامر(عج)

ما می توانیم ارزشهای انقلاب را به زبان روز بیان کنیم.

محمد کشاورز مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین تلاش این ارگان را بیان ارزش های انقلاب اسلامی به زبان روز معرفی کرد.
کد خبر: ۸۵۲۸۵۱۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، محمد کشاورز مسئول فرهنگی اجتماعی در نشست خبری که صبح امروز در مجتمع فرهنگی شهید آوینی با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد، گفت: برای سومین سال است که برنامه های فرهنگی در بوستانهای استان و شهرستان اجرا می شود.

به علت فرصت ها و آسیب های موجود در سطح استان برای اجرا برنامه ها بوستان ها را انتخاب کرده ایم، 8بوستان در سطح شهر قزوین شامل بوستان بانوان پارک پامچال ودر شهرستان تاکستان پارک لاله در محمدیه پارک تمدن ودر ابیک میدان مادر  دربوئین زهرا  بوستان بعثت ودر اقبالیه تپه باستانی را انتخاب کرده ایم که با متولیان مربوطه این طرح از 21خرداد تا اواخر مهر ماه اجرا خواهد شد.

مسئول فرهنگی سپاه صاحب الامر استان قزوین افزود: یکی از مهمترین اهداف این برنامه در تفرجگاها فضا سازی محیط برای اقامه نماز جماعت بود که به حمدالله با استقبال خوبی روبرو شد ونیز برپایی نمایشگاه ها و برگزاری کلاس های آموزشی از دیگر برنامه های این طرح بود.

وی خاطر نشان ساخت: روزهای پنج شنبه و جمعه برنامه ها با توجه به مناسبتهای  ویژه برگزار میشود که شامل جنگ وبرگزاری مسابقات می باشد.

کشاورز در پایان گفت: ما با در دست گرفتن فضا های اجتماعی در تفرجگاهها میخواهیم فضاهای آرام همراه با نشاط  را به مردم بشناسانیم و ساعات خوبی را برای آنها رقم بزنیم.

 

1006/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها