نقش راهیان نور در تحکیم خانواده و حفظ پیوند نسل امروز با نسل جنگ

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه کربلا استان مازندران گفت:مهمترین اهداف راهیان نور، تحکیم خانواده و آثار تربیتی در فرزندان است و این هدف، دقیقا سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی همچون ماهواره است که بنیان خانواده را مورد هدف قرار دادند.
کد خبر: ۸۵۲۸۵۲۰
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج ،محمد بلباسی در گفتگو با کوله بار با اشاره به نتایج اردوهای راهیان نور گفت: یکی از نتایج مهم اردوهای راهیان نور، تحکیم خانواده و حفظ پیوند نسل امروز با نسل انقلاب و دفاع مقدس است و با توجه به تلاش مستمر دشمن برای جدایی انداختن بین این دو نسل، برگزاری چنین کارهایی سودمندترین راه برای مقابله با این جنگ نفس‌گیر است.
 
این مقام مسئول در خصوص اهداف راهیان نور و رسانه های بیگانه اظهار داشت: مهمترین اهداف راهیان نور، تحکیم خانواده و آثار تربیتی در فرزندان است و این هدف، دقیقا سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی همچون ماهواره است که بنیان خانواده را مورد هدف قرار دادند و مهمترین هدفشان، تخریب خانواده هاست.
 
وی با اشاره به لزوم گسترش و احیا فرهنگ متعالی دینی و ارزشی در جامعه، افزود: نهاد‌ها و مراکز فرهنگی می‌توانند با تولید آثار و محتواهای ارزشی و دینی با رویکرد دفاع مقدس در راستای تعمیق ارزش‌ها و اصول دینی تلاش کنند و اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای ارائه این آثار است و از منابع قدرت نرم نظام اسلامی به‌شمار می‌آید.
 
بلباسی افزود: حضور نسل جوان در یادمان‌های شهدا و دیدن اماکن ایثارگری شهدا سبب تقویت و پالایش روحیه شهادت‌‌طلبی، ایثار و اعتقاد به آرمان‌های شهیدان می‌شود و به جاری شدن فرهنگ غنی شهادت در جامعه کمک می‌کند.
 

وی تاکید کرد: حدود 18 هزار زائر مازندرانی از 16 اسفند تا پایان نوروز 94 از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.

بلباسی در خصوص احیای یادمان هفت تپه آمادگاه رزمندگان لشگر عملیاتی 25 کربلا افزود:  با توجه به اینکه زیر فشار روحی و روانی خانواده معظم شهدا و رزمندگان  دوران دفاع مقدس که خواهان بازدید از هفت تپه بودند ،بودیم امسال سال دومی بود که هفت تپه را با همت خادمین لشگر 25 کربلاء احیا نمودیم که بیش از 11 هزار نفر از هفت تپه بازدید داشتند.

 
مسئول اردویی سپاه کربلا هم چنین در ادامه ازبرگزاری اردوی دو روزه به منظور قدردانی  از مسئولین اردویی نواحی بسیج استان مازندران خبر داد و گفت: به پاس قدردانی از زحمات خالصانه مسئولین محترم اردویی   21 ناحیه مقاومت بسیج سپاه کربلا  در اجرای ماموریت های راهیان نور و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به نحو شایسته، اردوی دو روزه خانوادگی در منطقه لاویج شهرستان نور برگزار گردید.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در این مراسم که با حضور سرهنگ هاشمی ،مسول ستاد راهیان نور سپاه کربلا برگزار گردید از خانواده های این عزیزان قدردانی شد و لوح یادبودی به آنها اهدا گردید.
 منبع:کوله بار
انتهای پیام/ق
ارسال نظرات