عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دولت می تواند بودجه راهیان نور را از بودجه های فرهنگی, نشر فرهنگ ایثار و نشر فرهنگ مذهبی در نظر بگیرد که به عنوان یک کارگاه بزرگ عملی برای ارائه فرهنگ ناب محمدی و انقلاب اسلامی قابل تعریف است و نقش پررنگ تری در بودجه راهیان نور داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۲۸۵۲۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
حسین طلا در گفتگو با خبرنگار سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  در خصوص تاثیرگذاری اردوهای راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور به برکت خون شهدا و بخاطر آنچه که به عنوان ارزش در جبهه ها وجود دارد به یک جریان و پدیده ای در کشور تبدیل شده است که در این زمینه موفق شده به عنوان یک منبع عظیم ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی و امام راحل و شهدا عمل کند و آنچه که از فرهنگ مقاومت در  مناطق عملیاتی باقی مانده است امروز به عنوان ملجا و زیارتگاهی برای زائرین تبدیل شده است.
 
نماینده مردم تهران در ادامه گفت: حضور دائم راویان و دست اندرکاران راهیان نور که به نوعی اتفاقات رخ داده در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس را برای زائران سرزمین های نور بازگو می کنند از جمله نقاط قوت این حرکت الهی است.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: نکته دیگری که باید درباره اردوهای راهیان نور به آن تاکید داشت نسلی است که هم اکنون وارد مدرسه می شوند چراکه شخصیت افراد از زمانی که وارد مدارس می شوند ساخته می شود. برای این منظور قبل از اینکه شخصیت فرد شکل بگیرد می توان فضاهای مختلفی را در حوزه های فرهنگ ایثار و مقاومت برایش ارائه بدهیم و مهمترین موضوع آن هم تبادل فرهنگ بین نسل های جدید و انقلاب است.
 
طلا درباره چگونگی وارد شدن دولت و دیدن بودجه در حوزه راهیان نور گفت: دولت می تواند بودجه این حوزه را از بودجه های فرهنگی, نشر فرهنگ ایثار و نشر فرهنگ مذهبی در نظر بگیرد که به عنوان یک کارگاه بزرگ عملی برای ارائه فرهنگ ناب محمدی و انقلاب اسلامی قابل تعریف است و نقش پررنگ تری در بودجه راهیان نور داشته باشد.
منبع:کوله بار
 
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات