مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس گفت: اولویت کار سپاه و بسیج سازندگی خدمت رسانی به قشرمحروم ومحرومیت زدایی از چهره جامعه است.
کد خبر: ۸۵۲۸۵۳۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان به همراه محمدی مسئول بسیج سازندگی استان از طرح ها و پروژه های بسیج سازندگی و فعالیت دانشجویان جهادگر در روستای سرتکلتو بخش سرشیو از توابع شهرستان سقز بازدید کردند.

حجت الاسلام علیرضا باباشاهی از تلاش و زحمات دانشجویان تقدیرو تشکر کرد و افزود: اولویت کار سپاه و بسیج سازندگی خدمت رسانی به قشرمحروم ومحرومیت زدایی از چهره جامعه است.

وی اظهار داشت: اردوهای جهادی روحیه ایثار و از خود گذشتگی را در بین جوانان تقویت می کند و از طرفی دیگر به محرومین و نیازمندان روحیه امید می دهد و آثار و برکات فراوانی را بجا می گذارد.

حجت الاسلام باباشاهی اضافه کرد: بسیج سازندگی حرکتی خودجوش است که جوانان کشور اسلامی با عزم و اراده ای قوی در بخش های مختلف مورد نیاز محرومین جامعه ارائه خدمات می دهند که امروز به صورت فعالیت رسمی انجام وظیفه می کنند.

حجت الاسلام حسن رستمی مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه سقز نیز عمق بخشی به فرهنگ جهادی و برانگیختن احساس مسئولیت در جوانان نسبت به محرومیت های کشور همواره در متن برنامه ریزی های سپاه قرار دارد.

ارسال نظرات