نیروهای جهادی اشتهارد موفق شدند تنها آرزوی مادر شهید“منصور سلیم خانی” که بازسازی مزار پسرش بود را برآورده کنند.
کد خبر: ۸۵۲۸۶۰۰
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، این استان در جنگ هشت سال دفاع مقدس جوانان بسیاری را در راه حافظت از دین اسلام و مردم این مرز و بوم از سراسر شهرستان ها داده است که با شهادتشان از جان و مال ما حفاظت کردند.

یکی از همین جوانان به نام "منصور سلیم خانی” از جوانان روستای گنده قویی از توابع اشتهارد است که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده است.

روستایی که در آن زمان، جمعیتی داشت، اکنون خالی از سکنه است و وقتی وارد آنجا می شوید هیچ موجود جنبنده ای را در آن نمی بینید که سکونت داشته باشد و تنها دو مزار در آنجا می توان یافت، مزار یک پدر و پسر…

آری درست است ، صاحب یکی از آن دو مزار ” شهید منصور سلیم خانی” می باشد که پدرش نیز در کنار وی آرام گرفته در حالیکه روز به روز بر شدت غربت و فرسایش مزار این دو بزرگوار افزوده می شود، اکنون به همت جوانان جهادگر اشتهارد مراحل بازسازی مزار در حال اجرا می باشد و بنا به گفته یکی از این جهادگران مراحل تکمیل این مزار در سه الی چهار دوره اردوی جهادی به پایان خواهد رسید.

نیروهای جهادی از اینکه توانسته اند تنها آرزوی مادر این شهید را که بازسازی مزار پسرش است را برآورده می کنند ، خرسند و شاکر خداوند هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها