در آستانه تشییع پیکر پاک شهدای جنگ تحمیلی و از جمله شهدای غیور غواص، انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و جمعی از هنرمندان مقاومت نوشته‌ای را در اختیار رسانه‌ها گذاشتند.
کد خبر: ۸۵۲۸۶۳۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
در این متن آمده است:

هرگز گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

اکنون که پیکر 270 تن از دلاورمردان و رزمندگان شهید و از جمله غیور مردان غواص که شرح شهادت آنها چنگ بر جان می‌کشد، پس از سال‌ها به آغوش وطن بازگشته و ملت نجیب و با وفای ایران در برابر مظلومیت و در عین حال رشادت فرزندان غیور خویش با سینه‌ای پر سوز سر تعظیم و تکریم فرود آورده‌اند.

انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و هنرمندان حوزه مقاومت، وظیفه خویش می داند که ضمن تعظیم به مقام شامخ این شهیدان، آمادگی خویش را برای همگامی و همراهی ملت بزرگ ایران در تشییع پیکرهای پاک این شهدا و بیعتی دوباره با آرمان های مقدس آن عزیزان و قهرمانان اعلام کند.

بی شک وجود این شهدا بسان فریاد بیدار باشی می‌ماند که امید است غافلان و نابکاران عرصه‌های مختلف را از خواب جهل رهانیده و از چنگ اندازی به آرمان‌های عدالت طلبانه و مقدس شهیدان و تضعیف فرهنگ و جامعه ای که آن بزرگواران برای حفظ و آزادگی آن جان شیرین خویش را اهدا کردند، باز داشته و به صراط مستقیم برگرداند.

در این متن اسامی هنرمندانی از جمله حبیب الله صادقی، مصطفی گودرزی، سید مسعود شجاعی، سید عباس میرهاشمی، غلامعلی طاهری، حسن روح الامینی،مازیار بیژنی، طاهر شیخ الحکمایی، محمد خزائی، کاظم حسنوند، عیوض حیدری و محمد حبیبی دیده می‌شود.

برای دیدن پوستر در ابعاد بزرگتر اینجا را کلیک کنید
ارسال نظرات