خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه شاهرود با تأکید بر بصیرت و هوشیاری در زمان حاضر گفت: قطب نمای امام شناسی و بصیرت راهگشا برای عبور از تنگناها است.
کد خبر: ۸۵۲۸۶۶۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فاطمه حسین پور در جمع بانوان بسیجی پایگاه حکیمه حوزه بسیج ریحانه الرسول(ص) که در محل پایگاه بسیج خواهران شهر بسطام برگزار شد در سخنانی با اشاره به وظایف منتظران در زمان غیبت گفت: ما منتظران وظایف داریم خودمان را آماده و روز به روز تر آماده برای ظهور آقا کنیم و مقدمات ظهور را فراهم کنیم تا جامعه را آماده پذیرش موعود کنیم.

وی افزود: خوبی ها را رواج دهیم و بدی ها را از جامعه حذف کنیم، دعای غریق حضرت را که مورد تاکید است خالصانه بخوانیم و درخواست کنیم از خدا که ظهور حضرت را نزدیک کند و همواره و همیشه به امام (عج) توسل کنیم.

استاد حوزه علمیه شاهرود خاطر نشان کرد: باید برای سلامتی امام صدقه بدهیم و کاری نکنیم که دل آن حضرت از ما بگیرد و شرمنده آن وجود شریف شویم و گناه را از زندگی خود کنار بگذاریم.

وی تصریح کرد: تعظیم شعائر اسلامی و ترویج آن در جامعه بسیار ضروری است و نباید این مجالس ها و برنامه ها آلوده به گناه و انحراف شود.

حسین پور با تاکید بر بصیرت و هوشیاری در زمان حاضر گفت: هر چه به ظهور نزدیک شویم غبار بیشتر می شود و بین حق و باطل تفکیک سخت و دشوار است و اینجاست که قطب نمای امام شناسی و بصیرت راهگشا برای عبور از تنگناها است.

وی عنوان کرد: در برهه کنونی برای مقابله با اسلام ناب و فرهنگ مهدوی و حسینی تلاش بسیاری از سوی دشمنان انجام می شود و متأسفانه عده ای از کشورهای مسلمان نیز خواسته یا ناخواسته در این مسیر دشمنان را یاری می کنند و این همان نداشتن بصیرت و آگاهی است.

استاد حوزه علمیه شاهرود با بیان اینکه بانوان ما باید کار زینبی خود را انجام دهند، اظهار کرد: قیام کربلا به همت حضرت زینب(س) بسط و گسترش یافت و بانوان ما نیز امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت و حرکت در مسیر اسلام ناب را به فرزندان خود که آیندگان انقلاب اسلامی هستند، منتقل کنند.

وی با تأکید بر حفظ خانواده و فرهنگ ناب اسلامی آن تصریح کرد: اسلام بر خانواده و حفظ آن تاکید دارد؛ چرا که حفظ بنیان خانواده سبب استحکام درونی جامعه و نظام اسلامی است و باید شما مادران به وظایف خود در تربیت فرزندانی صالح و امام شناس و یاور ولایت کوشا باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها