کارشناس جنگ نرم سپاه شاهرود:

بحث های امنیتی را جدی بگیریم/ فضای مجازی فاقد حریم خصوصی است

کارشناس جنگ نرم سپاه شاهرود با تأکید بر حفظ حریم خصوصی افراد گفت: در فضای مجازی ما حریم خصوصی نداریم و این سبب سوء استفاده های فراوانی از جمله سبب فروپاشی بنیان خانواده و افزایش آمار طلاق شده است.
کد خبر: ۸۵۲۸۶۷۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ابوالفضل دربانیان در نشست رسانه و فضای مجازی که با حضور بیش از 250 نفر از خواهران بسیجی پایگاه حکیمه حوزه بسیج خواهران ریحانه الرسول در محل پایگاه کربلای شهر بسطام برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: اگر یک رخنه اقتصادی در کشور پیش آید با سبد کالا رفع می شود اما اگر یک رخنه در فضای مجازی رخ دهد چه باید کرد؟

وی افزود: رهبر انقلاب در سخنی دارند که اگر من امروز رهبر نبودم رئیس فضای مجازی کشور می شدم و این نشان از اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب است.

کارشناس جنگ نرم سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: ما در بحث سواد رسانه ای ،کشور عقب مانده ای هستیم، در کشور ما بیست میلیون گوشی اندروید وارد می شود که 95 درصد آن قاچاق است و اوباما می گوید«خیالتان راحت ما سیستم اندروید را وارد ایران کردیم».

وی تصریح کرد: ما باید برای ورود به فضای مجازی شرایطی را رعایت کنیم،کلیک دزدی ممنوع،ارتباط با نامحرم ممنوع، هدفمند وارد فضای مجازی بشویم، بحث های امنیتی را جدی بگیریم و عضو هر گروهی نشویم.

دربانیان بیان کرد: ما باید خیلی مراقب فرزندانمان باشیم،خودمان باید الگوی خوبی برای فرزندان خود باشیم و در مورد بازی ها ،سریال ها و فیلم هایی که می بینند با آنها بحث و گفت و گو کنیم.

وی عنوان کرد: اطلاعات خود را با پدر و مادرهای دیگر تبادل کنیم و به یکدیگر در این راه کمک کنیم، وایبر برای اسرائیل و تلگرام برای روسیه است بدین وسیله گروه های زیادی تشکیل شده که یکی از آنها گروه زنان مطلقه است و باید مراقب این شگردهای دشمنان در جذب باشیم.

کارشناس جنگ نرم سپاه شاهرود با تأکید بر حفظ حریم خصوصی افراد اظهار کرد: در فضای مجازی ما حریم خصوصی نداریم و این سبب سوء استفاده های فراوانی از جمله سبب فروپاشی بنیان خانواده و افزایش آمار طلاق شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار