خبرهای داغ:

«نشانی بهشت» را در «نسیم سحری» جستجو کنید

صدای استانی مركز صدا و سيماي سمنان هنگام لحظات معنوی افطار ، ویژه برنامه ای را با نام نشانی بهشت آماده کرده است.
کد خبر: ۸۵۲۸۷۱۱
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، صدای استانی مرکز صدا و سيماي سمنان هنگام لحظات معنوی افطار ، ویژه برنامه ای را با نام نشانی بهشت آماده کرده است.

این برنامه که به تهیه کنندگی حجت الله یحیایی از روز اول ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت 19 الی 21 بصورت زنده پخش خواهد شد و دارای آیتم های متنوعی همچون پاسخ به سئوالات شرعی توسط حضرت آیت الله شاهچراغی، شاخه طوبی با معرفی شخصیت های معنوی و مذهبی استان، مشارکت در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با نام سهم من، تفسیر نهج البلاغه، پرداختن به آداب و رسوم ماه مبارک رمضان در استان، اخبار ماه مبارک و مصاحبه با روزه اولی ها است.

بنا بر این گزارش ویژه برنامه سحر رادیو نیز با نام نسیم سحر از ساعت 3 بامداد الی 4:30 به تهیه کنندگی محمد اکبری و محمد میرشکاری پخش خواهد شد که دارای آیتم های نظير تفسیر دعای ابو حمزه ثمالی، پخش دعای مخصوص سحر، تفسیر قرآن کریم، نقش فعالیت بانوان در سحرهای ماه مبارک رمضان و آشنایی با مشاغل فعال در شبهای این ماه مبارک است.

مسابقه تسنیم دیگر برنامه ای است که در این ماه هر روز به صورت زنده به مدت سی دقیقه قبل از ویژه برنامه افطار به تهیه کنندگی نرجس نجفی با موضوع تبیین سور قرآنی در خصوص سبک زندگی از صدای مرکز سمنان پخش خواهد شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها