تفاهم نامه همكاري مشترك به منظور كيفي سازي برنامه ها في ما بين معاونت هاي تعليم و تربيت، فرهنگي و اجتماعي و مسئولان معاونت هاي نمايندگي ولي فقيه نواحي در سپاه استان سمنان به امضا رسيد.
کد خبر: ۸۵۲۸۷۳۰
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، گردهمايي هم اندیشی مسئولان معاونت های تعلیم و تربیت، فرهنگی اجتماعی و مسئولان معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در نواحی جهت اجرای برنامه های مشترک ابلاغی و هماهنگی هر چه بهتر انجام شدن برنامه ها در سال جاری برگزار شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان در اين گردهمايي با اشاره نامگذاری سال 94 با عنوان «دولت و ملت؛ همدلي و همزباني»تأكيد كرد: بايد بر اين اساس همدلی و همزبانی و هماهنگی بین قسمت های مختلف سپاه جهت انجام هرچه بهتر شدن برنامه های ابلاغی بيش از پيش تقويت شود.

سردار سيدمحمدتقي شاهچراغی همچنين نكاتي در زمينه اجراي اثرگذار برنامه هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، سياسي و ... در اقشار مختلف بسيج تبيين كرد.

بر اساس اين گزارش؛ هریک از معاونت ها با توجه به وظایف و برنامه های ابلاغی، نظرات و پیشنهاداتی را جهت اجرای برنامه ها به صورت مشترک بیان كردند و در ادامه تفاهم نامه داخلی جهت هرچه بهتر انجام شدن برنامه های به صورت مشترک امضاء و مصوب شد در تمامی معاونت های نواحی برنامه های مشابه به صورت مشترک و کیفی صورت گیرد.

گفتني است؛ در این جلسه در خصوص برنامه های هئیت عاشقان ولایت، هیئت منتظران موعود، توانمندسازي سرگروه های صالحین از نظر سیاسی و فکری و تقویت سرگروه‌ها نسبت به انجام کار های فرهنگی در سطح پایگاه ها و جامعه بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها