رئیس مجمع بسیج شهرستان مشگین شهر از فعالیت 10 کارگروه تخصصی در عرصه های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۸۷۴۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، مجمع بسیج شهرستان مشگین شهر با حضور اقشار مختلف و مسئولین شهرستانی و نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) در محل دانشگاه پیام نور شهرستان برگزار شد.

در این مجمع سید حمید عبادالهی رئیس مجمع بسیج شهرستان مشگین شهر به تشریح برنامه های مجمع در سال جاری پرداخت و گفت: این مجمع در قالب 10 کارگره مختلف در سطح شهرستان سازماندهی شده که در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... فعالیت می کند و برای هر یک از کارگروه های تخصصی برنامه هایی پیش بینی و ابلاغ شده است و در نهایت نتیجه کارگروه ها در مجمع شهرستانی که با حضور مسئولان شهرستان برگزار می شود جمع بندی و جهت اجرا به دستگاه های اجرایی شهرستان ابلاغ می شود.

وی افزود: مجمع بسیج شهرستان نوعی تشکیلات مشورتی است که در آن مسائل و مشکلات شهرستان مطرح و در خصوص رفع آن تحقیقات و بررسی های لازم انجام گرفته و جهت عملیاتی شدن به دستگاه های اجرایی شهرستان ابلاغ می شود.

وی تاکید کرد: در سال جاری برای هر یک از کارگروه های تخصصی دو مسائل مهم شهرستان پیشنهاد شده و بعد از بررسی های و جمع بندی در اختیار دستگاه های اجرایی شهرستان قرار می گیرد.

همچنین در این مجمع حجت الاسلام کاملی فرد نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) ضمن تشریح اوضاع منطقه و وضعیت مسلمانان در طول تاریخ گفت: امروزه مسلمانان خصوصاً شیعیان در نقاط مختلف دنیا وارد عرصه شده و برای دفاع از کشور همت می کنند که این جهادی است که استکبار را دچار نگرانی کرده است به طوری که سولانا معتقد است ما از مسائل هسته ای جمهوری اسلامی ایران هیچ نگرانی نداریم تنها نگرانی ما از ایران نفوذی است که ایران در منطقه پیدا کرده است.

وی با اشاره به ویژگی های امام راحل گفت: در طول تاریخ هیچ اندیشمند و فقیهی نتوانسته است نظامی سیاسی طراحی و آن را در جامعه پیاده کند لذا ولایت مطلقه فقیه برای اولین بار در طول تاریخ توسط امام راحل پایه گذاری شد.

وی افزود: از انجایی که سازمان حقوق بشر در خصوص هر گونه اقدام جمهوری اسلامی ایران از خود واکنش نشان می دهد گفت: در برخی از کشورها ریاست جمهوری که منتخب مردم است دستگیر و به اعدام محکوم می کنند سازمان حقوق بشر هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهد اما وقتی جمهوری اسلامی ایران شخصیتی را بازداشت می کند این سازمان در مقابل آن جبهه گیری می کند.

در پایان دبیرخانه مجمع بسیج شهرستان مشگین شهر بیانیه ای صادر و برای حاضرین قرائت کرد.

همچنین در حاشیه این مجمع برگ گزاره ملی توسط شرکت کنندگان در مجمع به امضاء رسید.

ارسال نظرات