با حضور مسئولين ادارات و بسيجيان برگزار شد؛

افتتاحيه طرح جوانه های صالحین در كوثر

مراسم افتتاحیه طرح جوانه های صالحین صبح يكشنبه در محل فرمانداري كوثر با حضور مسئولين ادارات و نهاد ها و همچنين بسيجيان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۷۵۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، افتتاحیه طرح جوانه های صالحین با حضور اعضای شورای حوزه ها، مسئولین صالحین و فرهنگی در كوثر برگزار شد.

حجت الاسلام سيد محمد اكبري سادات، مسئول تعليم و تربيت سپاه ناحيه كوثر در این همایش درباره استفاده مطلوب از فرصت ایام تابستان برای رشد و تعالی بسیجیان و اعضای حلقات صالحین، شناسایی و جذب حداکثری جهت عضویت در بسیج، حفظ و انسجام حلقه‌های تربیتی صالحین، تقویت شجره طیبه صالحین، ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی و تلاش برای سازندگی روحی، اخلاقی و فکری نوجوانان و جوانان، غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان، کودکان، نوجوانان و جوانان حوزه استحفاظی هر پایگاه مقاومت، سخنرانی کرد.

وي در خصوص طرح جوانه ها افزود: طرح جوانه های صالحین به عنوان یک طرح ملی شامل مجموعه برنامه‌های پیشنهادی برای پایگاههای بسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است که با هدف ارتقاء، جذب و تشکیل حلقه‌های جدید صالحین، در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای نشاط و تعالی بسیجیان و عموم مردم طراحی و اجرا می شود.

اكبري سادات کلاسهای قرآنی، معرفتی، اردویی، ورزشی، هنری، فنی، تقویتی و جهادی را از جمله برنام های طرح جوانه های صالحین عنوان کرد و افزود: تعمیق و نقش‌آفرینی هر چه بیشتر شجره طیبه صالحین به عنوان رکن اصلی برنامه جامعه‌ سازی اسلامی بسیج به عنوان پیامد اجرای این برنامه‌ها مورد انتظار است.

ارسال نظرات