مسول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سهم ابلاغی شهرستان خلخال در سال 1394 را سه میلیارد تومان است
کد خبر: ۸۵۲۸۷۶۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، عظیم سرداری به اتفاق فرمانده سپاه ناحیه خلخال در بازدید از طرح های بسیج سازندگی واقتصاد مقاومتی شهرستان خلخال و روستاهای همجوار گفت: شهرستان خلخال در سال گذشته در حوزه بسیج سازندگی در بین نواحی مقام اول را کسب کرده است و ما انتظار تکرار همین موفقیت را در سایر شهرستان ها داریم.

سرداری با تقدیر از مسئولین ذیربط در شهرستان خلخال گفت: شهرستان خلخال قدم های خوبی در راستای فرمان مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی برداشته و در 12 عرصه این فعالیت‌ها علاوه بر آموزش منتج به اشتغال در روستاها و شهر خلخال شده است.

این مسئول افزود: شهرستان خلخال با توجه به ظرفیت موجود 40 درصد افزایش ظرفیت اعتباری داشته و امسال بیش از 27 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد طرح‌اشتغالزایی و بسیج سازندگی و تبدیلی وجود دارد و کسانی که واقعا توانمندی ورود به عرصه کار و فعالیت را دارند حتما اقدام نمایند.

سرداری در بازدید از سه واحد پرورش قارچ و زنبور عسل در شهرستان خلخال گفت: سهم ابلاغی شهرستان خلخال در سال 1394 را سه میلیارد تومان است و قرار است با این سه میلیارد تومان بیش از 230واحد تولیدی صنعتی در شهرستان خلخال برای فعالیت آماده و اشتغال در آنها ایجاد شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از تلاش‌ها و زحمات فرماندهی و مسول بسیج سازندگی ناحیه خلخال در پیشبرد اهداف سازمانی و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و امر مقام معظم رهبری تقدیر کرد.

ارسال نظرات