دو مدرسه در شهرستان پارس آباد كه با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) احداث شده است، به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۷۷۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد, مراسم افتتاح مدارس احداثی توسط "بنیاد برکت" به صورت ویدئو کنفرانس کشوری و همزمان در شهرستان پارس آباد برگزار شد و تعداد 2 باب مدرسه مشاركتي در روستاي گوشلو و محله محمدرضالوي پارس آباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم که صبح امروزانجامشد،مدرسه سه کلاسه احداثی در محله"محمدرضالو" و همچنين مدرسه پنج كلاسه در روستاي "گوشلو" از توابع پارس آباد از طریق ويديو كنفرانس و با حضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی از مسوولان پارس آبادي درمدرسهروستاي گوشلوافتتاح شد و دانش آموزان محله محمدرضالو و روستاي گوشلو، رسما دارای مدرسه ایی تازه ساز با امکانات نوین آموزشی و تربیتی شدند.

بر اساس این گزارش مدرسه پنج کلاسه روستاي گوشلو با اعتبار 366 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 3 هزار و 650 متر مربع و با زیربنای 5 هزار و 435 متر در روستای گوشلو،و مدرسه محمدرضالو با اعتبار 260 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع در اين محله به بهره برداري رسيد.

بنیاد برکت که هفت سال پیش زیر نظر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ر ه) شکل گرفت، برای تحقق رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب مجموعاً قراردادهایی برای ساخت 657 مدرسه شامل 3180 کلاس درس در مناطق محروم کشور منعقد کرده است که از این تعداد 440 مدرسه شامل 2200 کلاس درس به مرحله‌ی بهره‌برداری رسیده است.

ارسال نظرات