خبرهای داغ:
معاونت تربيت و آموزش سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از آغاز اجراي طرح جوانه های صالحین در پایگاه های بسیج استان سمنان به منظور غنی شدن اوقات فراغت در تابستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۸۷۹۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
حجت الاسلام احمد حميدي نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان در اين خصوص گفت: طرح جوانه های صالحین در پایگاه های بسیج استان سمنان همزمان با سراسر كشور اجرا مي شود.

وي افزود: برنامه‌های جوانان صالحین برای اوقات فراغت جوانان به دو منظور شکل گرفته است که یکی تثبیت و انسجام بخشی گروه‌های صالحین است.

معاونت تربيت و آموزش سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان يادآور شد: این طرح در سه موضوع کلی نماز، قرآن، سبک زندگی برنامه‌ریزی شده و جهت آشنایی جوانان و نوجوانان با معارف در حلقه های صالحین در سطح پایگاه برنامه ریزی شده است.

حميدي ن‍ژاد بيان كرد: ‌تبلیغ طرح جوانه‌های صالحین از 17 خردادماه و آغاز ثبت نام آن از 25 خردادماه است و برنامه‌های کلاس‌های جوانان صالحین در دو مرحله آغاز می‌شود که مرحله نخست 25 خردادماه تا پایان ماه مبارک رمضان و مرحله دوم پایان ماه مبارک رمضان تا پایان شهریورماه پیش بینی شده است.

وي گفت: طرح جوانه هاي صالحين با محوريت هاي متنوع و متعدد از جمله اردويي، ‌ورزشي، آموزشي، ‌سبك زندگي، ‌علمي و تحصيلي، هنري، معرفتي و مسابقه به منظور ايجاد نشاط و تعالي در پرتور قرآن و نماز اجرا مي شود.

خاطرنشان مي شود: در راستای اطلاع رسانی و تولید محتوا در این طرح برای سرگروه و مربیان حلقه های صالحین پرتابل ستاد مرکزی جوانه های صالحین به آدرس javanehsalehin.ir فعالیت خود را آغاز كرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها