مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۸۴۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت سالروز شهادت دکتر چمران استاد اسوه علم و هنر و تقوا مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج اساتید با حضور روسا, مسئولین و اساتید بسیجی دانشگاه های استان در محل دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنندج برگزار شد.

دکتر علی شکری مسئول بسیج اساتید استان کردستان در این مراسم اظهار داشت: دکتر چمران استادی بود که می توانست در بزرگترین ازمایشگاه های دنیا تدریس و تحصیل کند و بهترین موقعیت زندگی را برای خود رقم بزنند اما به کشور بازگشتند و در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی به عنوان یار امام اهداف بزرگی را در خط مقدم جبهه ایفا کردند.

وی صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و تعمیق دستاوردهای انقلاب و الهام‌بخشی آن در جهان را از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج اساتید در کشور و استان عنوان کرد و بیان داشت: بسیج اساتید باید با بهره‌گیری از ظرفیت اساتید توانمند و متعهد در بدنه دانشگاه‌ها به این اهداف دست یابد.

شکری از بسیج اساتید به عنوان قدرت نرم نظام در برابر هجمه‌های نرم دشمنان نام برد و گفت: بسیج اساتید ما می‌توانند در هر نقطه و سمتی که مشغول به کار هستند سنگر محکمی در برابر هجمه‌های نرم و فکری دشمنان باشند.

ارسال نظرات