رجبی تصریح کرد:در هفته فرهنگی شهرستان شازند ۱هزار و ۲۴۰ برنامه در حوزه ورزش و جوانان پیشنهاد شده که ۱۹ مورد از این برنامه‌ها شاخص بوده و پیش‌بینی می‌شود آمار برنامه‌ها از این تعداد هم افزایش یابد.
کد خبر: ۸۵۲۸۹۰۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

امید رجبی مدیراداره ورزش و جوانان شهرستان شازند  گفت: همایش عفاف و حجاب با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند و بسیج ورزشکاران در سالن جلسات اداره ورزش با حضور 50 نفر از بانوان ورزشکاربرگزارشد. درهفته فرهنگی شهرستان شازند 1هزارو 240  برنامه در حوزه ورزش و جوانان پیشنهاد شده که 19 مورد از این برنامه‌ها شاخص بوده و پیش‌بینی می‌شود آمار برنامه‌ها از این تعداد هم افزایش یابد.

وی برگزاری 5 همایش پیاده روی، شرکت در نمایشگاه هفته فرهنگی، رژه ورزشکاران در روستاها، غباروبی گلزارشهدا در سطح شهرستان، دیدار با ائمه جمعه و... را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و اظهار کرد: بحمدالله طی تعامل با ادارت برنامه‌های خوبی در این هفته فرهنگی اجرا شده به ویژه اینکه طبق تاکیدات مقام معظم رهبری این برنامه‌ها با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی برگزارشد.

رجبی در پایان تصریح کرد: درهفته فرهنگی شازند تا امروز بیش از 1هزارو صد عنوان برنامه توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان شازند اجرایی شده است.

به گزارش ایکنا؛ از 21  تا 28 خرداد ماه به نام هفته فرهنگی شازند نامیده شده است که هدف از این نام‌گذاری اجرای فعالیت‌هایی در راستای معرفی استعداد و ظرفیت‌های فرهنگی این شهرستان و  به منظور توسعه گردشگری و فرصتی برای تبلور فعالیت‌های فرهنگی و هنری و معرفی استعداد های نهفته این شهرستان اعلام شده است.

ارسال نظرات