سردار نقدی با اشاره به حضور پرشکوه مردم در تشییع شهدا:
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استکبار جهانی و امریکا با رنگ مذهبی دادن به اقدام های ضد بشری خود؛ سیاست تفرقه افکنی میان مسلمانان را دنبال می کند.
کد خبر: ۸۵۲۸۹۸۳
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سردارمحمدرضا نقدی چهارشنبه در مراسم تودیع ومعرفی فرماندهان سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: امریکا با نقشه کشی برای حمله به مکان های مقدس و آموزش گروه های تروریستی این سیاست استکباری را ادامه می دهد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اکنون در سوریه و عراق شیعه وسنی در کنار همدیگرند و برای حفظ یکدیگر جان می دهند.

سردار نقدی اضافه کرد: این کشور همان زمانی که سفره هفت سین پهن کرده و به زبان فارسی سال نو را تبریک می گوید در حال تجهیز و آموزش گروه هایی برای ضربه زدن به ایران اسلامی است.

به گفته رییس سازمان بسیج متضعفین ، ملت ایران پرچم آزادی ، آزادگی و عدالت را در جهان بر افراشته و تا زمان محو کامل ظلم و ظالم از پا نمی ایستد.

سردار نقدی یادآور شد: مردم دیروز نشان دادند بر خلاف سخنان عده ای که می گویند مردم از شعار دادن خسته شده اند اینگونه نیست و این ملت از شعار دادن علیه امریکا خسته نمی شوند.

وی حضور گسترده و با شکوه مردم در تشییع پیکر 275 شهید پس از رحلت امام خمینی (ره) را بی سابقه و نشانه بصیرت و ایستادگی مردم بر روی آرمان هایشان دانست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: این حضور حجت را برای همه تمام و به دشمن فهماند راهی برای نفوذ به کشور ندارد همچنین به عده ای که خسته ، درمانده و رفاه زده شده و می خواهند کوله بار مبارزه را زمین گذارند فهماند با نشستن آنها ملت ایران راه خود را رها نمی کند.

سردار نقدی بیان کرد: نباید ظرفیت این ملت بزرگ و با عزم و اراده محکم که می تواند هر مانعی را از پیش رو بردارد دست کم گرفت.

وی اظهار کرد: همانگونه که این ملت در دوران دفاع مقدس به خوبی درخشید و نقش خود را به خوبی ایفاء کرد در جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز محکم واستوار ایستاده است.

سردار نقدی یادآور شد: هیچ عرصه ای نباید از وجود این نیرو خالی باشد بلکه هرجا نیاز به حضور مردم است باید برای آن برنامه ریزی شود.

وی یادآور شد: کابینه 36 میلیونی که شهید رجایی مطرح کردند نباید در اندازه یک شعار باشد که مردم بیایند رای دهند و سپس به خانه هایشان بروند.

در پایان این مراسم با حکم فرمانده کل سپاه سردارمحمد علی جعفری سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا ترابی به عنوان فرمانده جدید سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان معرفی و از سردار محمد مارانی فرمانده این استان قدردانی شد.

همچنین سرهنگ علی علی نژاد به عنوان جانشین جدید فرهاندهی سپاه امام سجاد (ع) معرفی و ازسرهنگ محمد مهدی مزارعی جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) قدردانی شد.

ارسال نظرات