خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

مسئولان باید روحیه بسیجی را درسطح جامعه گسترش دهند

هر فرد مسئولی که در هر مسئولیتی قرار دارد باید سعی نماید ضمن حفظ روحیه بسیجی، آرمان ها و اهداف شاخص بسیج را در اخلاق و رفتار عملی خویش توسعه و پرورش دهد.
کد خبر: ۸۵۲۸۹۹۳
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سردار محمد شاهرخی  فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دراولین همایش مجمع عالی بسیج که در سالن مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)برگزار شد، بیان کرد: 175 شهید غواص عملیات کربلای 4 که دراروند به خیل شهدای دفاع مقدس پیوستند زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه این انقلاب و کشور بودند که باید دستاورد آن‌ها به وسیله عموم جوانان حفظ شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عجل  الله تعالی فرجه الشریف)قزوین عنوان کرد:  اخلاص و دغدغه عموم شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در برنامه‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره باید مورد توجه قشرهای مختلف مردمی و مسئولان باشد تا در توسعه برنامه‌ها و اقدامات اجرایی موفقیت و پیروزی کسب کنند.
وی اذعان داشت: امروز نمی توانیم بگویم که دشمن درکجا حضور ندارد ودامن گستردگی ونفوذش چه مقدار است تکلیف سنگینی بردوش ما است.

این مسئول ادامه داد: شهدای دفاع مقدس علاوه بر حضور در فعالیت‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، دفاعی و غیره دارای برنامه‌ها ویژگی‌های اخلاقی برجسته‌ای در سطح جامعه و خانواده خود بودند که آن‌ها را به یک فرد جامع و کامل نزدیک می‌کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عجل  الله تعالی فرجه الشریف)تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توانند با بررسی و توجه به فعالیت‌های شاخص شهدا به عنوان یک برنامه آموزشی ارزشمند، بسیاری از ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی را در جامعه گسترش دهند.

شاهرخی با بیان اهمیت حضور مقام معظم رهبری در جامعه اظهار داشت: به دلیل وجود رهبری مقتدر و شجاع که بر همه امور  مختلف توجه و اشرافیت کامل دارند، بسیاری از آسیب‌ها و تهدیدهای گذشته از جامعه کنونی دور شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر(عجل  الله تعالی فرجه الشریف) قزوین خاطرنشان کرد  به این دلیل که عموم مردم، رهبر معظم انقلاب اسلامی را حاکم و مجری شرع می‌دانند در امور مختلف به ایشان اعتماد کرده و در مراحل مختلف و عرصه‌های گوناگون فعالیت‌های کشور دنباله‌رو مسئولان نظام هستند.

وی تأکید کرد:هدف از تشکیل این مجمع تکلیفی است که درجهت ارزشهای انقلاب اسلامی، ایجاد نظام فکری ومجمع تصمیم سازی، ایجاد زمینه لازم درجهت استفاده از ظرفیتهای تمام نشدنی بسیج و مطالبه گیری و پیگیری مطالبات رهبری می باشد.

این مسئول مطرح کرد: مجموع نیروهای بسیجی و فعالان فرهنگی باید از روحیه اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی پرهیز کنند؛ چراکه این امور با اهداف و فرهنگ بسیج در تعارض و منافات قرار دارد.

وی افزود: اهداف امروز بسیج با آرمان‌های شهدا در دروان دفاع مقدس در یک مسیر قرار دارد و لازم است این امور از سوی نیروهای بسیجی که علاقمند به ارتقای فرهنگی جامعه هستند تحقق پیدا کرده و در بخش‌های گوناگون استان قزوین نهادینه شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عجل  الله تعالی فرجه الشریف) قزوین تأکید کرد: نیروهای برجسته و توانمند بسیج در قشرهای مختلف ادارات، مهندسین، مساجد و غیره لازم است به برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که از سوی برخی کشورهای غربی با هدف کاهش توان جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورهای اسلامی انجام می‌شود، توجه کنند و برای جلوگیری از اهداف نادرست نظام سلطه تلاش کنند.

شاهرخی بیان کرد: نیروهای بسیجی باید توان ورود و فعالیت در حوزه‌های مختلف اجرایی اعم از فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و غیره را داشته باشند تا در معادلات و فعالیت‌های مختلفی که از سوی جبهه کفر در این امور طراحی می‌شود، هضم نشوند

فرمانده سپاه صاحب الامر به سه رکن اصلی انقلاب اشاره کرد و افزود: اسلام و رهبری ومردم سه رکن اصلی انقلاب شمرده می شود که حلقه اتصال بین مردم ، رهبری واسلام است و باورهای دینی موجب شده که مردم رهبری را نائب امام زمان (عج) بدانند.

وی درپایان ادامه داد: ماافتخار داریم جامعه ده ها میلیونی بسیج ازبطن ملت است ومردم اعتلای کشور رامی خوانند وقانون اساسی مورد تأیید شان می باشد.

 


1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار