خبرهای داغ:
نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور در تشییع پیکر شهدای غواص مصداق بارز همدلی و همزبانی را به نمایش گذاشتند
کد خبر: ۸۵۲۹۰۲۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، عبدالکریم رجبی در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: کارهای خوبی در حوزه طرح تحول سلامت، کنترل تورم و دیپلماسی خارجی انجام شده است.

وی تصریح کرد: حماسه حضور مردم را در تشیع پیکر شهدای کربلای چهار گرامی میداریم و کسانی که صحنه حضور مردم در تشیع پیکر پاک این شهدا را میدیدند متبلور میشدند.

نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با حضور در تشیع پیکر شهدای غواص مصداق بارز همدلی و همزبانی را به نمایش گذاشتند، گفت: حضور مردم این دلگرمی را برای همه مسئولان به ویژه مذاکر کنندگان هسته ای در برابر استکبار ایجاد کرد که مردم از مسئولان خود حمایت خواهند کرد.

رجبی استان گلستان را یک استان محروم دانست و گفت: شاخصهایی که در حوزه استانی و اشتغال وجود دارد رتبههای آخر را در بین استانها دارد و باید دست به دست هم بدهیم و استان گلستان را از این وضعیت خارج کنیم.

وی از حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان خبر داد و بیان داشت: امیدواریم با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گلستان اقدامات خوبی را برای محرومیت زدایی این استان شاهد باشیم.

نماینده مردم مینودشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سود تسهیلات در بخش کشاورزی بسیار بالا است، بیان داشت: در مدیریت آبیاری استان گلستان قرار بود دولت 12 هزار و 500 هکتار را آبیاری قطرهای کند و امیدواریم با توجه ویژه مجلس به این حوزه کمک خوبی به استان گلستان شود.

رجبی در خصوص صنایع تبدیلی استان گلستان ابراز داشت: بهترین گندم را در کشور گلستان تولید میکند اما ارزش افزوده از طریق صنایع تبدیلی در استان کم است و ارزش افزوده به استانهای دیگر وارد میشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها