مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

حضور معنی دار مردم تهران در تشیع شهدای غواص برای دشمنان پیام داشت/پیش بینی برگزاری 124 کلاس قرآن و اخلاق در سپاه لرستان

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: حضور معنی دار مردم تهران در تشیع شهدای غواص برای دشمنان پیام داشت.
کد خبر: ۸۵۲۹۰۵۸
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام کرمی در مراسم افتتاحیه برنامه های ماه مبارک رمضان در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: حضور معنی دار مردم تهران در تشیع شهدای غواص برای دشمنان پیام داشت به گونه ای که پس از این مراسم لحن تهدیدآمیز وزیر امور خارجه آمریکا تغییر کرد.

وی با ابیان اینکه جمعیت شرکت کننده در مراسم تشیع شهدای غواص جمعیت الهی بودند و با عنایت خداوند در این مراسم شرکت کردند افزود: در هر برهه ای که انقلاب اسلامی در معرض تهدید بوده است خداوند به ملت ایران عنایت کرده و این بار نیز در شرایطی که کشور با تهدید دشمنان روبرو است تشیع شهدای غواص عنایتی از جانب پروردگار بود.

وی در  از ماه مبارک رمضان به عنوان بهترین ماه برای پناه بردن انسان به دشمنان جنی و انسی نام برد و افزود: این ماه بهترین ماهی است که انسان در آن بتواند دین خود را حفظ و اعتقاداتش را محکم کند.

شرط این است که دین خود را حفظ کند و نگذارد که اعتقاداتش ضعیف شود

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان صله رحم، رعایت حقوق مردم، خوش رفتاری با خانواده، کنترل خود و کنترل زبان را به عنوان دیگر شروط قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان دانست و گفت: با رعایت این مسائل در پایان ماه مبارک رمضان و در روز عید گناهان انسان آمرزیده می شود.

کرمی در ادامه به برنامه های سپاه استان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در این ماه 124 کلاس قرآن و اخلاق به طور همزمان با هم در سپاه استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: همچنین در این ایام تفسیر قرآن با حضور حجت الاسلام برزگر دبیر ستاد تفسیر قرآن کشور و درس اخلاق با حضور آیت الله نیازی و دکتر سید علی طاهری برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار