خبرهای داغ:
معاون امور بازنشستگان سپاه قم خبر داد؛

شرکت بیش از هزار و 500 نفر پیشکسوت سپاه قم در اردوی فرهنگی-ورزشی انس و مودت

1500 نفر از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی در اردوی فرهنگی ـ ورزشی انس و موّدت بازنشستگان سپاه استان قم که در لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، شرکت کردند.
کد خبر: ۸۵۲۹۰۷۶
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

سید یحیی حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی اظهار کرد: بعد از جلسات هماهنگی و اجرایی برگزار شده بین مسئولین کانون بازنشستگان و لشکر عملیاتی و ایجاد هماهنگی های لازم، اردوی فرهنگی ورزشی پیشکسوتان به مدت 5 روز در لشکر عملیاتی 17 علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد.

وی ابراز کرد: در این اردو که با همت کانون بازنشستگان سپاه قم و همکاری لشکر عملیاتی برگزار شد، برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی برای پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برنامه‌ریزی و اجرا گردید .

معاون امور بازنشستگان سپاه قم افزود: برگزاری پیاده‌روی به برد 3 کیلومتر، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف فوتبال، والیبال، طناب کشی، آمادگی جسمانی، دوی سرعت، دارت، پینت بال، تیر اندازی با سیمیلاتور و تفنگ بادی برنامه هایی بود که در این اردوی5 روزه اجرا شد و به نفرات برتر هر رشته جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.

وی در تشریح سایر برنامه های این اردو اعلام نمود: کلاس بررسی مسائل سیاسی روز و پاسخ به سئوالات سیاسی پیشکسوتان و برگزاری کلاس‌ های آشنایی با جنگ نرم، شبکه های مجازی و آسیب های دجالواره از دیگر برنامه های اجرا شده در این اردو بود.

حسینی در پایان تصریح کرد: رده های برگزیده لشکر عملیاتی نیز نمایشگاهی از توانمندی های خود در میدان صبحگاه در معرض دید پیشکسوتان قرار دادند.



ارسال نظرات